קידום מרפאות שיניים

קידום מרפאות שיניים באינטרנט

קידום מרפאות שיניים

קידום מרפאות שיניים בעידן הדיגיטלי היא דרך כמעט אולטימטיבית להישאר בתחרות. אם אתה רוצה שהמרפאה שלך תיחשף למספר רב של לקוחות, עליך להיות ברשת ובמקומות הנכונים. לא מספיק להעלות אתר אינטרנט לרשת. חשוב לפרסם את השירותים שאתה נותן במקומות הרלוונטיים, להעלות תכנים איכותיים הקשורים לתחום העיסוק שלך, לפנות ללקוחות בערוצים הנכונים, לפנות באמצעות הפרסום בשפה של קהל היעד שלך וכמובן, כדי להגיע לתוצאות הרצויות, חשוב שתפקיד את עבודת הקידום של מרפאת השיניים בידי מפרסם מקצועי ומנוסה.

כך תגייס מטופלים חדשים בלי לצאת מהבית

הרי זה ברור ומובן מדוע בעלי עסקים רבים מעדיפים לעבור לשיטות קידום ופרסום דיגיטליות על פני השיטות הוותיקות. היום, כמעט אין אנשים שלא משתמשים באינטרנט כמקור לחיפוש מידע. רובינו משתמשים באינטרנט  כמקור מידע. לא צריך יותר להגיע פיזית למקום, ניתן פשוט לכתוב בשורת החיפוש בגוגל את מה שמעניין אותנו, ווואלה, תוך מספר שניות בודדות נקבל את מבוקשנו. כך למשל, כאשר הגולש רוצה לדעת על מחירי טיפולי שיניים, תוך מספר שניות הוא יקבל רשימת אתרים שעונים לשאילתה שלו. לרוב, הוא יכנס לאתרים שמופיעים בראש הרשימה. אם אתה רופא שיניים או מנהל המרפאה, ודאי תרצה שגם האתר שלך יופיע כמה שיותר גבוה בדף. קידום מרפאות שיניים נכון ישפר ויעלה את המיקום שלך בגוגל ויביא לכניסת מטופלים חדשים לאתר שלך. קידום האתר של מרפאת השיניים הפך להכרחי למציאת פציאנטים חדשים.

כ- 80% מכלל האוכלוסיה נכניסים כל יום לאינטרנט, ולכן…

מרפאת שיניים שמפרסמת את עצמה ברשת, ומקדמת את אתר האינטרנט שלה בעלת פוטנציאל רווחי גבוה יותר מהמרפאה שעדיין תלויה בשיטות פרסום קונבנציונליות. שיטת הפרסום מפה לאוזן כבר אינה כה יעילה ברוב המקרים, מכיוון שניתן לקבל המלצות דרך אתרי אינטרנט שונים ופורומים, בהם אנשים יכולים חופשי להמליץ על רופא שיניים או מרפאת שיניים. אינטרנט מאפשרת לפרסם מרפאות שיניים במגוון ערוצים ולהגיע בדיוק לקהל היעד אליו אתה מכוון. נניח אתה רוצה לפרסם טיפולי שתלים ביום אחד, ואתה מעוניין להשקיע כסף עבור פרסום ממוקד מאוד. אתה רוצה שהמודעות שלך יחשפו בפני אנשים מאזור המרכז, בגילאים 55+ ועם השכלה אקדמית מסוימת. אין שום בעיה. מערכות פרסום מתקדמות מאפשרות לך לפלח את קהל היעד שלך בדיוק לפי צרכי המרפאה. פרסום ממוקד של מרפאת השיניים מאפשר לך להגיע לגושלים עם פוטנציאל גבוה להפוך אותם לפציינטים של המרפאה שלך, כאשר אתה יודע בדיוק היכן הולך התקציב אותו אתה משקיע.

כיצד אדע שהקידום עובד?

הדרך הפשוטה לדעת שקידום מרפאת שיניים עובד, היא להתחיל לקבל פניות של לקוחות מהרשת. ישנן שתי דרכים לקידום מרפאת שיניים:

קידום אורגני: הדרך הראשונה אשר פועלת לטווח ארוך היא קידום אורגני באינטרנט. אלו התוצאות הנראות אחרי מודעות ממומנות בגוגל. בדרך כלל על כל דף במנוע חיפוש גוגל יש 10 תוצאות של אתרי אינטרנט. האתרים שמופיעים בראשית הדף נחשבים למקודמים אורגנית היטב. יחד עם זאת, ניתן לפעמים לראות כי התוצאות לא תמיד עונות לדרישות שלכם, גם אם אתר ספציפי מופיע ראשון בגוגל. וזאת מכיוון שישנם פרמטרים נוספים לפיהם גוגל קובעת אילו אתרים להציג ראשונים ואיזה אתרים במיקומים רחוקים יותר. למשל ותק האתר. בד”כ ככל שהאתר נמצא שנים רבות יותר ברשת, כך הוא רוכש יותר אמינות מבחינת גוגל, ולכן הוא יזכה לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. פרמטר חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא איכות התכנים באתר. ככל שהאתר שלך יותר מקורי (ללא תוכן משוכפל) ומכיל תכנים רלוונטיים לגולש, כך האתר שלכם ידורג גבוה יותר, וקידום אורגני של מרפאת השיניים יהיה יעיל. חשוב מאוד לפני שניגשים לעבודת קידום של האתר, לאסוף מידע, לנתח נתונים ולבצע ניתוח של מילות מפתח, באמצעותן הגולש מוצא את האתר שלך. קיימים כלים מקצועיים אשר מסייעים למקדמי אתרים למדוד את תוצאות הפרסום והקידום ולפי זה לבצע אופטימיזציה (מיטוב) לתוצאות,על מנת שקידום מרפאות שיניים יהיה יעיל יותר.

קידום ממומן: את הקידום הממומן ניתן לעשות במספר אפיקים. בניית קמפיינים ממומנים בגוגל אדוורדס והיא הדרך הנפוצה לפרסום עסקים. Google AdWords מבית גוגל הינה מערכת לבניית מודעות פרסום לרשת. המודעות הממומנות מוצגות בראשית דף אינטרנט בתוצאות החיפוש. כיום גוגל מציגה 4 מודעות ממומנות בראש העמוד,כאשר בעבר גוגל הציגה 3 מודעות פרסום לכל היותר. רוב חברות הפרסום מסתפקות בבניית המודעות ללקוחותיהם. אך בכדי לקבל יחסי המרה גבוהים יותר תוך השקעה כספית מינימלית, חייבים כל הזמן למטב את המודעות, לשפר את הנראות שלהם, לבצע השוואה בפעילות הפרסומית של מודעות שונות ולהפסיק פרסום של מודעות פחות יעילות ועוד. קידום מרפאות שיניים באמצעות גוגל אדוורדס היא דרך מצוינת לפרסם שירות ייחודי של המרפאה שלך, או לפנות לגולשים שכבר היו באתר שלך ולנסות להמיר אותם למטופלים שלך (Remarketing), או להעלות מודעות על המרפאה שלך באזור גיאוגרפי מסוים. מודעות אדוורדס מתאימות במיוחד עבור רופאי השיניים שזה עתה פתחו מרפאת שיניים ועדיין אין להם מספיק מטופלים. באמצעות קידום מרפאת שיניים בגוגל אדוורדס ניתן לאסוף לידים ולגייס מטופלים ממשיים לטיפול במרפאה החדשה.

פרסום וקידום מרפאת שיניים בגוגל אדוורדס מאפשר ליהנות משליטה גבוהה במיוחד על ההוצאות הכרוכות בפרסום. ז”א אם הקצבתם 500 שקלים עבור קמפיין ממומן באדוורדס, לא תחרגו מהתקציב, אלה עם תגדירו כללים אחרים בקמפיין. בנוסף המערכת מספקת מכלול של כלי ניהול מתקדמים המאפשרים למדוד את תוצאות הקמפיין, לנתח אותן ולבצע מיטובים בהתאם על מנת להגביר את יעילות הפרסום ביחס להשקעה.

5 טיפים לקידום מרפאת שיניים בעצמך

1. התבסס ברשתות חברתיות

כאשר הגולש מחפש מידע אודות מרפאת שיניים מסוימת או שירותים דנטליים בכלל, אתה ודאי מעוניין להופיע ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל. אחת הדרכים להעלות סיכויים להיות מבין הראשונים בתוצאות החיפוש היא להופיע בכמה שיותר פלטפורמות, כולל רשתות חברתיות כגון פייסבוק, גוגל פלוס, לינקדאין, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט וכיו”ב. גוגל פלוס, למשל, הינה רשת חברתית מעולה להוספת דף עסק תוך ציון מקומו הפיזי של העסק. קידום מרפאת שיניים בפייסבוק יעילה במיוחד להגברת המודעות למותג ולחשיפת שירותי המרפאה.

2. הופע בעמוד הראשון בחיפושים מקומיים

מאות מטופלים פוטנציאליים מחפשים כל יום מרפאת שיניים באזור גיאוגרפי מסויים. כדאי מאוד שגם מרפאת השיניים שלך תופיעה בעמוד הראשון בעת שהגולש עורך שאילתה בגוגל. קידום לוקאלי של מרפאת השיניים בגוגל יתרום לגיוס פציאנטים מאזור בו ממוקמת המרפאה. אם למשל מרפאת השיניים שלך שוכנת באזור ירושלים, כדאי מאוד לקדם את הביטוי “מרפאת שיניים בירושלים”, או “רופא שיניים בירושלים”. ברגע שתהיה בעמוד הראשון או שם המרפאה שלך יופיע מבין התוצאות הראשונות, תוכל לקבל פניות מלקוחות רלוונטיים.

3. שלח מייל למטופלים עם תזכורת לבדיקה שגרתית

שיווק בדיוור אלקטרוני הינה אחת הדרכים הטובות להזכיר למטופלים שלכם כי הגיע הזמן להגיע לבדיקת שיניים שגרתית. האימייל מאפשר לך לקבוע תורים כמה חודשים מראש. המטופלים שלך יקבלו תזכורת אוטומתית ללא הצורך לטרוח ולכתוב כל פעם מייל מחדש. יתרה מכך, תוכל לשלוח לפצייאנטים שלך טיפים לשמירה על בריאות השיניים, חדשות מהתחום ועדכונים.

4. פרסם מרפאת שיניים בפייסבוק

פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת לחשוף את העסק שלך בפני אלפי מטופלים פוטנציאליים. תמורת דולרים בודדים ( רוב אמצעי הפרסום עובדים עם מטבע דולר) תוכל להגיע לאלפי אנשים ולהעלות להם את המודעות על מרפאת השיניים שלך והשירותים הניתנים בה.

5. בקש מהמטופלים לדרג אותך בגוגל

להמלצות וחוות דעת יש כח רב בשכנוע אנשים אחרים לבחור בך ולא במתחרה שלך. אנשים סומכים על חוות דעת של אנשים אחרים. למעשה, כמות ניכרת של גולשים קודם מתרשמים מהמלצות  של מטופלים שעברו טיפול אצל רופא שיניים ספציפי ורק אז יוצרים קשר עם המרפאה. פשוט בקשו מהפציאנט לדרג אתכם באחת מהרשתות החברתיות. קידום מרפאות שיניים בגוגל בעזרת חוות דעת והמלצות אינה כרוכה בהוצאות כלכליות כלל, והמטופל המרוצה תמיד ישמח לשבח אתכם בפומבי.

בעל עסק יקר, אם גם אתה מעוניין לקדם את האתר שלך באמצעות כלי שיווק דיגיטליים ולהתחיל לגייס פציאנטים חדשים למרפאה שלך, אתה מוזמן ליצור איתי קשר ולשמוע על ההצעה הטובהה ביותר עבורך.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Call Now ButtonCALL