פרסום מרפאות שיניים

פרסום מרפאות שיניים באינטרנט

פרסום מרפאות שיניים באינטרנט

בעידן האינטרנט פרסום מרפאות שיניים פשוט חיוני להישרדות ולהצלחת העסק. אינטרנט מהווה במה להרבה עסקים ומאפשר הן לעסקים גדולים והן לעסקים קטנים להיחשף בפני כמות המונית של אנשים. בעבר מרפאת שיניים בגודל קטן לא יכלה להרשות לעצמה פרסום, גם שיטות פרסום קונבנציונליות דרשו השקעת תקציבים גבוהים, לכן פרסום היה בעיקר נחלתם של עסקים גדולים וארגונים. היום לעומת זאת, בזכות האינטנרנט גם מרפאות שיניים קטנות, או רופאי שיניים שזה עתה פתחו מרפאת שיניים, יכולים לפרסם את שירותיהם בדומה למרפאות שיניים במימדים גדולים יותר. באמצעות תקציב סביר ניתן להגיע לאלפי מטופלים שמעוניינים בשירות של מרפאת שיניים מסוימת, להגביר את פעילותה במאות אחוזים תוך זמן קצר ולהגדיל את הרווחים.

איך אדע שהפרסום עובד?

פרסום טוב של מרפאת שיניים צריך להתבצע על ידי מפרסם שיש לו את הידע בשני התחומים: פרסום ושיווק של מרפואת שיניים והיכרות עם עולם רפואת השיניים. קיימים הרבה חברות פרסום בשוק, עם יכולות גרפיות מצוינות וצוות מקצועי, אך ללא הידע ברפואת השיניים הם לא יוכלו לדעת על הבעיות האמיתיות של המטופלים ולא יוכלו לבצע את הפניה הנכונה. לכן, כל כך חשוב לפנות למפרסם שידע לשלב את הידע משני התחומים ויוכל לבנות מודעות פרסום שנותנות פתרון אמיתי לבעית הלקוח. דבר נוסף שאין להמעיט מחשיבותו הוא היכולת של המפרסם למדוד את יעילות פרסום מרפאות שיניים: כמה אנשים פנו בעקבות הפרסום? מאיזה ערוצים? מהו החזר ההשקעה (ROI)? תשובות לשאלות אלה ורבות אחרות חשובות מאוד למדידת יעילות של פרסום מרפאות שיניים ולביצוע אופטימיזציה של אמצעי פרסום לתוצאות מוצלחות.

מדוע פרסום באינרנט כל כך חיוני להצלחת העסק?

נכון שלפרסום באינטרנט יש יתרונות רבים והוא מהווה פתח הזדמנויות להרבה עסקים שלא היו קיימות בעבר, ראוי לא לשכוח כי פרסום מרפאות שיניים באינטרנט מהווה גם זירה תחרותית חסרת רחמים. כאמור, כל עסק רשאי לפרסם את עצמו בערוצים דיגיטליים שונים, ולכן התחרות בין מרפאות השיניים רק גברה והתעצמה. לכן רק מפרסם מקצועי ומנוסה אשר ידע לספק שירותי פרסום איכותיים למרפאות שיניים יוכל להגיע לתוצאות טובות. ראוי לציין כי היום גוגל הוא מנוע חיפוש הפופולרי ביותר באינטרנט והוא זוכה למאות מיליונים מבקרים כל יום. כלומר, הפוטנציאל של מנוע חיפוש זה לאיתור וגיוס מטופלים הוא עצום. ויתור על פרסום מרפאת שיניים באמצעות גוגל פירושו פספוס של מטופלים רבים אשר יכלו להיות חלק מהצלחת המרפאה בתחום.

פרסום מרפאת שיניים באינטרנט מורכב מרבדים רבים אשר חלק מהם דורש ניתוח עמוק וקפדני לפני תחילת תהליך הפרסום. אם החלטת לפרסם את מרפאת השיניים שלך ברשת האינטרנט, ודאי תצפה לקבל החזר מן ההשקעה שלך בפרסום. לכן, מפרסם מקצועי שיודע את עבודתו על בוריו יבצע קודם איסוף וניתוח נתונים ויתאים אסטרטגיה פרסומית נכונה עבור מרפאת השיניים שלך. תכנון נכון מלכתחילה של האסטרטגיה ויישומה בערוצי פרסום המתאימים לפי מאפייני המרפאה תייעל את הפרסום והתקציב שיושקע על ידך ויביא את ההחזר של ההשקעה.

פרסום מרפאות שיניים ברשתות חברתיות

SMO) Social Media Optimization) או פרסום ברשתות חברתיות, היא שיטת פרסום חדשה יחסית באמצעותה רופאי השיניים ו/ או מנהלי מרפאות השיניים יכולים לפרסם את שירותיהם ברשתות החברתיות, אתרי השיתוף, פורומים, בלוגים, קהילות ועוד. חשוב שהפרסום ברשתות חברתיות יתבצע בצורה עדינה ולא מוחצנת מכיוון שפרסום ושיווק אגרסיבי לא מתקבל באהדה מצד הגולש, ועל כן פרסום מרפאת השיניים ברשת חברתית מסוימת אמור להתבצע בצורה עדינה ומחושבת. מבין הרשתות הפופולריות ניתן לציין את פייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס, לינקדאין, אינסטגרם ויוטוב. המטרה העיקרית של פרסום המרפאה באחת הרשתות או יותר היא הנראות (Visibility). כאשר המותג שלך יפגין נוכחות ברשות חברתיות, יהיה לגולשים יותר קל להגיע לפלטפורמה המרכזית שלך (אתר אינטרנט למשל) על מנת שיבצעו בה את הפעילות הרצויה (יצירת קשר, השארת פרטים, הרשמה לרשימת תפוצה וכד’).

לא לוותר על מחקר מילות מפתח…

מחקר מילות מפתח הוא אחד הדברים החשובים ביותר לביצוע לפני שמתחילים בקידום האתר. מילת מפתח היא למעשה מילת חיפוש המוקלדת על ידי הלקוח הפוטנציאלי בתוך שדה החיפוש של גוגל. ככל שנעשה מחקר יסודי ומקיף של מילות המפתח, כך מקבלים רשימת מילים מדוייקת של הלקוחות הפוטנציאליים  וניתן לשלב את המילים בתוך טכניקות פרסום וקידום שונות על מנת לקבל את התוצאות הטובות. מטרתו של מחקר מילות מפתח היא לבנות רשימה מקיפה של מילות מפתח (keywords) המתאימים לאתר.

פרסום ממומן (AdWords)

פרסום ממומן של מרפאת השיניים באמצעות אדוורדס יכול להיות הדרך הטובה לגיוס מטופלים חדשים למרפאה ולהגדלת הרווחים. פרסום באמצעות כלי אדוורדס מניב תוצאות מיידיות. החיסרון הגדול הוא שכאשר מפסיקים את הפרסום באדוורדס, המרפאה מפסיקה לקבל פניות. לכן, חשוב שמרפאת השיניים תנהל אתר פעיל כדי לקדמו גם בדרך האורגנית, אשר תוצואותיה נותרות לאורך זמן. שילוב של שתי השיטות יביא לתוצאות טובות יותר. לעיתים פרסום ממומן של מרפאות שניים הינה הדרך היחידה לאתר פציאנטים למרפאה. אם אין לך עדיין אתר פעיל לעסק, או הוא בשלבי ההקמה, תוכל להתחיל להניע את העסק שלך באמצעות פרסום המרפאה בגוגל אדוורדס. פרסום ממומן באדוורס דורש מיומנות, ידע וניסיון על מנת לבצע את הפרסום ברמה הגבוהה ביותר. מחקר מילות מפתח, ניתוח נתונים, שיפור יחסי ההמרה, בניית מודעות אטרקטיביות ומיטובן באופן קבוע הינם רק חלק קטן מתוך הדברים שיש לבצע על מנת להפעיל פרסום איכותי ויעיל.

כמה יעלה לי הפרסום בגוגל אדוורדס (Google AdWords)?

התקצב אותו אתה יכול ומוכן להשקיע בפרסום הממומן תהיה ההוצאה העיקרית שלך. הלקוח משלם עבור כל קליק על המודעה. ז”א אם הגולש התעניין במודעה של המרפאה שלך ולחץ עליה כדי לקבל יותר פרטים על השירות או המוצר שהוזכר במודעה, נגבה התשלום עבור כל פעולת הקליק. בזה הפרסום אינו מסתיים. ברגע שהגולש הקליק על המודעה הוא מועבר לדף נחיתה בו הוא מתבקש לבצע פעולה מסוימת (להשאיר פרטים, לחייג, להירשם לניוזלטר, להיכנס לפייסבוק ועוד). דף נחיתה בעיצוב מקצועי, עם העברת מסר חד וברור, והטמעת הנעה לפעולה ברורה יגרמו לגולש לבצע את הפעולה הרצויה. ברגע שבידכם יש את פרטי הלקוח, נותר רק להפוך אותו לפציאנט מרוצה של מרפאת השיניים שלכם 🙂

מה זה דף נחיתה(Landing page) ?

דף נחיתה זהו דף אינטרנט שמוקם למטרות פרסום שמטרתו להניע את הגולש לפעולה. לרוב, כאשר מפרסמים באמצעות גוגל אדוורדס, מקימים דף נחיתה ספציפי שגורם למבקר להרגיש שהוא הגיע בדיוק לשירות אותו חיפש. דף נחיתה איכותי יציג לגולש מידע תמציתי ורלוונטי, יעביר מסר ברור של המפרסם וילכוד את תשומת ליבו של הגולש. בנוסף לכך, דף נחיתה מקצועי יכיל עיצוב מזמין ואלמנטים גרפיים המעודדים לפעולה. רצוי לבצע מיטובים בדף כדי לקבל אחוזי המרה גבוהים יותר. לעיתים מספיק לשנות את הצבע או המיקום של כפתור המניע לפעולה כדי לשפר את התוצאות במאות ואף באלפי אחוזים.

כמה יעלה לך פרסום דיגיטלי?

פרסום דיגיטלי של מרפאת השיניים יכול להיות מכלול של כמה דברים: פרסום ממומן, פרסום ברשתות חברתיות, פרסום העסק באתרים אחרים, כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי לגולש ועוד. נוסף לדרכי הפרסום השונים קיימים תהליכים מקדימים, כדוגמה מחקר מילות מפתח או ניתוח מתחרים, אותם חשוב לבצע לפני על מנת שהפרסום יצא יעיל. הדרך בה תבחרו לפרסם את מרפאת השיניים שלכם, רמת התחרות בתחום, האזור בו מנוהלת המרפאה וכמובן התקציב שעומד ברשותכם לפרסום ירכיבו את העלות לפרסום המרפאה שלכם.

בעל עסק יקר, אם גם אתה מעוניין לקדם את האתר שלך באמצעות כלי שיווק דיגיטליים ולהתחיל לגייס פציאנטים חדשים למרפאה שלך, אתה מוזמן ליצור איתי קשר ולשמוע על ההצעה הטובהה ביותר עבורך.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Call Now ButtonCALL