איך אוכל לעזור לך

פרסום מרפאות שיניים

קידום מרפאת שיניים חשוב הן למרפאה שנמצאת בתחילת הדרך והן למרפאות שיניים הקיימות הרבה זמן בתחום. קידום מרפאות שיניים הינו תהליך מורכב אשר דורש ידע וניסיון להשגת מטופלים פוטנציאליים לעסק. הגדלת הכנסות המרפאה הינה המטרה העיקרית של פרסום מרפאת שיניים, והפרסום צריך להתבצע בצורה מקצועית ומיומנת על מנת להשיג מטופלים פוטנציאליים ורלוונטיים לעסק. כך למשל, אם יש לכם מרפאה בתל אביב, וודאי תרצו להשיג מטופלים מאזור המרכז ולא לבזבז משאבים עבור אנשים מאזור הצפון או הדרום שכנראה לא יגיעו למרפאה שלכם.

מהן אפשרויות הפרסום למרפאות שיניים?

כדי להשיג לקוחות רלוונטיים חשוב לנתב משאבים למקורות פרסום נכונים אשר יניבו את התוצאות הטובות ביותר עבור פרסום מרפאת השיניים שלכם. קיימים מספר ערוצי פרסום ושיווק למרפאות השיניים.

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני הוא קידום טבעי המתמזג עם נוף אינטרנטי. קידום אורגני הוא תהליך מורכב ודורש מקצועיות רבה מצד בעל האתר או חברה חיצונית. קידום אורגני חושף את האתר שלכם בפני הגולשים בתוצאות החיפוש לאחר שאלו הקישו את מילת המפתח. קידום אורגני של אתרים מתחיל במחקר מילות מפתח מעמיק. משך הזמן של מחקר מילות מפתח משתנה לפי תחום בו עוסק העסק ורמת תחרותיות. ככל שהתחום בו פועל העסק תחרותי יותר, כך מחקר מילות מפתח ידרוש השקעת זמן רב יותר. בשלב הבא יש לשלב את מילות המפתח הרלוונטיות בתוך דפי האתר. אופטימיזציה (מיטוב) האתר באמצעות הטמעת מילות מפתח רלוונטיות ונכונות יכולה להקפיץ את דפי האתר למקומות הראשוניים והנחשקים. אחד הדברים המשמעותיים בקידום אורגני של האתר הוא כתיבה והעלאת תכנים ומאמרים איכותיים בתחום תוך שילוב מילות וביטויי המפתח שנבחרו מבעוד מועד. יותר תכנים שנכתבו באופן נכון גם יכולים להעלות את הדירוג של האתר ולהביא את העסק שלכם למקומות הראשונים במנועי חיפוש שונים.

פרסום ממומן בגוגל (Google AdWords)

מנוע חיפוש גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש המובילים בעולם. אלפי ומיליוני בתי עסק מופיעים במנוע חיפוש גוגל בכל תחום. גוגל אף מהווה את שער הכניסה לאינטרנט עבור גולשים רבים. לכן, כמעט כל חברה ועסק פונים לפרסם את עצמם בגוגל. גוגל מאפשרת לבעלי עסקים לרכוש שטחי פרסום באתרים שונים או לפרסם את עצמם במנוע חיפוש באמצעות מערכת Google AdWords.  פרסום עסקים בגוגל אדוורדס, לרבות מרפאת שיניים, הינו מהלך חשוב לחשיפת העסק או השירות אותו מציע בעל העסק עבור הגולשים. בקידום אתרים ממומן בעל העסק משלם עבור הקלקות שבוצעו על ידי הגושלים. בכדי שהעסק שלכם ייחשף מפני מספר רב של גולשים ויופיע מבין התוצאות הראשונות, נדרש לערוך מחקר מילות מפתח ולהקים קמפיינים עם מילות מפתח רלוונטיות לתחום שלכם. גוגל אף מאפשר לבצע מחקר קטן עבור ביטויים לעסק שלכם ומציג סטטיסטיקות שונות לגבי אותן מילות מפתח כגון רמת תחרותיות, עלות לקליק, חיפושים חודשיים לוקליים וגלובליים. מודעת פרסום בגוגל באמצעות AdWords מאפשרת לעסק שלך להיחשף לעיניהם של גולשים שחיפשו את השירות שאתה מציע, מה שהופך את הפרסום ליעיל יותר.

פרסום מרפאת שיניים באמצעות מדיה חברתית

פרסום בפייסבוק (Facebook)

הרשת החברתית הגדולה והמובילה ביותר בעולם כיום, המונה למעלה מ- 500 מיליון משתמשים! כמו כל עסק חשוב להביא את מרפאת השיניים לחשיפה מירבית, לכן כדאי שיהיה לעסק שלכם עמוד פייסבוק פעיל ומנוהל בצורה מקצועית. פרסמו את החוזקות של המרפאה שלכם בפייסבוק על ידי פוסטים שיווקיים ומענייניים. באמצעות פייסבוק ניתן לחשוף את בית העסק שלכם לאנשים בעלי מאפיינים מסויימים. למשל, תוכלו להפיץ את שירותי המרפאה או את המרפאה באמצעות פוסט שיפנה לקהל יעד מסוים המפולח לפי גיל, תחומי עניין משותפים, אזור מגורים, השכלה, תחביב ועוד. פרסום ממומן בפייסבוק יעיל מאוד לחשיפת מרפאת השיניים ולהגברת המודעות לעסק.

ניהול דף פייסבוק בצורה נכונה ונבונה תביא להגברה ולחיזוק המודעות למרפאת השיניים שלכם, תביא יותר לקוחות לעסק ולהופעה במנוע חיפוש גוגל בעת חיפוש המרפאה או השירות על ידי אחת ממילות המפתח של הגולש.

פרסום בגוגל פלוס (Google Plus)

אחד מנכסי הגוגל העיקריים שחייב כל עסק. גוגל פלוס מאפשר חשיפה רחבה של מרפאת שיניים באמצעות הצגת בית עסק במפת גוגל עם כל פרטי המרפאה (טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, ביקורות, תמונות של העסק ועוד) במקום בולט. נוסף על כך ניתן לפרסם פוסטים ולשתפם בקבוצות שונות. פעמים רבות מרפאת השיניים שלכם תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל בשל פרסום פעיל של הפוסטים. פרסום מרפאת שיניים בגוגל פלוס מתחיל בפתיחת חשבון גוגל, הרשמה ואימות בית העסק על ידי קוד שנשלח לכתובתו הפיזי של העסק. רק לאחר ביצוע כל השלבים בצורה נכונה, ניתן יהיה לקבל הרשאות לצפיה בחשבון גוגל פלוס של העסק ולסטטיסטיקות שונות כגון מספר פעמים שהדף נצפה, ביקורות הלקוחות, קישור חשבון לערוצי מדיה נוספים ועוד.

פרסום ביוטוב (YouTube)

באוקטובר 2006 יוטוב נרכש על ידי חברת גוגל, לכן מהווה ערוץ פרסום חשוב לבתי עסק. באמצעות יוטוב ניתן להעלות ולשתף סרטונים לקהל גדול מאוד. נכון ל- 2015, יוטוב הוא אתר השני הנצפה ביותר באינטרנט ברחבי העולם אחרי Google והשלישי הנצפה ביותר בישראל. ניתן לשבץ סרטונים YouTube בקלות באתרים ובלוגים.

רשתות חברתיות גדולות נוספות לפרסום ושיווק מרפאת השיניים הן לינקדאין, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט, מייספייס, דה מרקר קפה ועוד.

Call Now ButtonCALL