5 טיפים לכתיבת פוסטים שיווקיים בפייסבוק למרפאות שיניים

טיפים לכתיבת פוסטים בפייסבוק שיעזרו להגביר את האינגייג'מנט בדף העסקי שלכם

כתיבת פוסטים (סטטוסים) לפייסבוק צריכה להיות חלק מההתנהלות השוטפת של הפייסבוק העסקי של כל מרפאת השיניים. תפקידם של הפוסטים לעודד מעורבות הגולשים בעמוד שלכם אם זה בשיתופים, לייקים או תגובות. ככל שהמעורבות בפוסטים תהיה גבוהה יותר, כך העמוד העסקי של מרפאת השיניים שלכם יהיה פופולרי יותר, משמע החשיפה לשירותים שאתם מציעים תהיה לאנשים רבים יותר.

ובכדי שהגולש יתעניין בשירות שלכם, הפוסטים שלכם צריכים להיות בעלי ערך עבור הלקוח הפוטנציאלי. הערך יכול להיות מסופק באמצעות תוכן שיווקי או באמצעות תמונה שמעבירה מסר מסוים. ואם זה היה כל כך פשוט לכתוב סטטוס פייסבוק מעניין ובעל ערך ללקוח, כבר כל אחד היה נחשף להמונים ועסקו היה מצליח ומשגשג. לצערנו, כתיבת פוסט איכותי ובעל ערך ללקוח דורש היכרות עם קהל היעד שלכם, יכולת התבטאות ויצירתיות. כפי שניתן לראות, כתיבת פוסט איכותי אינה משימה פשוטה. אז, אם אתם החלטתם כי בכל זאת אתם יוצאים לקרב עם המתחרים ההמונים שלכם בתחום ומנהלים את העמוד העסקי של המרפאה שלכם, כיצד תוכלו להפוך את הפוסטים שלכם ליעילים יותר ואף לקבל לידים (פניות)?

1. לספק מידע חיוני לגולש

רוב הפוסטים הם פוסטים "מתים", כלומר הגולשים אינם מעוניינים בפוסטים אלה, ולכן גם אינם מגיבים ולא משתפים אותם לחברים שלהם. פוסטים, שמספקים מידע חיוני ושימושי לגולש, יזכו ללייקים, תגובות ושיתופים. יתפתח שיח סביבם ואנשים רבים יחשפו לעסק שלכם. כדי לכתוב פוסט מעניין, צריך לדעת מי קהל היעד שלכם. אם למשל, מדובר באורטודנט (מומחה ליישור שיניים), כדאי לספק מידע על טכניקות ליישור שיניים, לעדכן את קהל הגולשים בחדשות ועדכונים מהתחום, לתת טיפים להצלחה בטיפול וכיו"ב. כך, תצרו ערך מהפוסטים לקהל יעד פוטנציאלי שלכם וגם תצרפו למעגל המשתמשים הקבועים שלכם קהל יעד רלוונטי. ודאי תקבלו התייחסות מהגולש במידה והתוכן יהיה רלוונטי אליו. כך גם תצרו משתמשים רלוונטיים לעמוד העסקי שלכם ותבנו לעצמכם מיתוג ברשת.

2. לא רק מילים

אל תשתמשו בטקסט נקי, תוסיפו סמלים אשר יבליטו את הפוסט שלכם ויוסיפו לו עניין. היום פייסבוק מאפשר לבחור אמוג'ים ולהעשיר את הפוסטים שלכם בכל מני סימבולים צבעוניים ומגניבים.

בחירת אימוגי לפוסט פייסבוק
אימוג'י

כך למשל, ניתן להדגיש את הטלפון שלכם בפוסט באמצעות הוספת אימוג'י טלפון.

אימוגי בפוסט פייסבוק
אימוגי בפוסט

דרך נוספת להעשיר את הפוסט שלכם באייקונים צבעוניים ולהבליט באמצעותם דברים חשובים, ניתן ליצור פוסט רשימה שמציג דברים בצורת רשימה. את הרשימה ניתן לבנות באמצעות הוספת ניקוד לכל משפט או הוספת סימן וי מעוצב, כפי שזה מופיע בתמונה למטה.
במידה ואנכם מצליחים להשתמש באימוג'ים של הפייסבוק, ניתן לקבל אותה רשימה באתר זה.

אימוגי רשימה בפוסט פייסבוק
אימוגי רשימה

3. סגנון אחר

אל תעלו כל הזמן פוסטים מידעתיים, פוסטים כלליים או פוסטים שיווקיים לפייסבוק. גוונו את הסטטוסים של המרפאה שלכם באמצעות יצירת סטטוסים שונים בתוכן. כתבו פעם אחת פוסט עם מידע מעמיק ומפורט, שבוע לאחר מכן הוסיפו פוסט משעשע, אחרי שבוע כתבו פוסט עובדתי וכו. בנוסף, אל תצמדו למבנה מסוים של פוסטים. כתבו פעם אחת פוסט קצר, פעם אחרת הפתיעו את הגושלים בפוסט אינפורמטיבי ארוך וכו. השתמשו בפוסטים קצרים יותר וארוכים יותר כדי שהעמוד שלכם לא יראה מונוטוני.

4. תמונה אחת שווה אלף מילים

לתמונה אותה אתם מפרסמים יש משקל רב בלכידת תשומת ליבו של הגולש. לעניות דעתי המשקל מתחלק בצורה שווה בין הטקסט לתמונה. לכן, השקיעו זמן בחיפוש ו/ או עיצוב תמונה איכותית ומעניינת. נסו לא להיות צפויים ובנאליים ולהשתמש באותן תמונות שמשתמשים המתחרים שלכם. לא חייבים להשתמש בתמונות עם השיניים, או רופא השיניים. ישנן שלל תמונות לא מתחום רפואת השיניים אשר מצליחות להעביר את המסר לא פחות טוב מתמונות שקשורות לרפואת השיניים. ישנם אתרים בהם תוכלו להוריד תמונות חינם כמו Freepik, וישנם אתרים עם מאגר תמונות למכירה כמו DepositPhotos או Shutterstock.

5. לעשות בוסט לפוסט

מה לעשות, לא כל הפוסטים מוצלחים באותה מידה. ישנם פוסטים שיביאו יותר תגובות ושיתופים, וישנם פוסטים שיגרדו מספר לייקים בקושי. כאשר אתם מאתרים פוסט עם מעורבות גבוהה, כדאי לשקול לעשות לו בוסט. מה זאת אומרת? במילים הפשוטות, לשלם כסף לפייסבוק כדי שהוא "ידחוף" את הפוסט הפעיל שלכם ליותר אנשים. פרסום ממומן של פוסט יחיד. כאשר עושים בוסט לפוסט, ישנה אפשרות לבחור קהל יעד, תקציב ומשך זמן הפרסום. תוצאות הפרסום לרוב, יהיו טובות יותר לפוסטים מוצלחים.

הגדרת פרסום ממומן בפייסבוק

אם אתם עסק קטן והחלטתם כרגע לנהל דף פייסבוק עסקי בעצמכם, השתמשו ב- 5 טיפים שלעיל על מנת להגדיל את החשיפה שלכם, לבסס את המיתוג של העסק שלכם ברשת ולקבל לידים ללקוחות פוטנציאליים. וברגע שכבר לא יהיה לכם זמן לנהל את הדף העסקי שלכם, או תיגמר לכם הסובלנות, תמיד תוכלו לפנות אלי  0548117134 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

CALL