12 סיבות למה כדאי לפרסם מרפאת שיניים בפייסבוק?

פרסום רופא שיניים בפייסבוק

12 סיבות למה כדאי לפרסם מרפאת שיניים בפייסבוק?

שאלו אצל המטופל שלכם האם יש לו עמוד פייסבוק..סביר להניח שהוא יענה בחיוב.

פייסבוק הוא מאגר לקוחות פוטנציאלים עצום עבור מרפאת השיניים שלכם. כל יום נכנסים אליו מיליונים גולשים, ביניהם מסתתרים הפציאנטים שלכם. ומי שלא מפרסם את עצמו בפייסבוק, מסתכן לפספס נתח שוק משמעותי.

פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת לפרסם עסקים קטנים וגדולים כאחד והיא מאפשרת לעשות זאת ביעילות מרבית. אז, אם עדיין אין לך דף פייסבוק עסקי, כדאי מאוד ליצור אחד ולתת למפרסם מקצועי לנהל אותו. להלן 12 סיבות מדוע כדאי שלכל רופא שיניים ומרפאת שיניים יהיה דף פייסבוק עסקי:

1.מאגר גדול של לקוחות פוטנציאלים: בממוצע, אדם מבלה כ 28% מזמנו ברשת חברתית זו, כלומר כמעט שעתיים ביום! לא תמצאו אף רשת חברתית או אתר אינטרנט בישראל עם כמות כה גדולה של גושלים, ביניהם שוטטים הלקוחות שלכם. כל יום אלפי גולשים (בישראל) נכנסים לפייסבוק ונחשפים לשירותים שונים. מספיק להמיר אחוז קטן של משתמשים ללקוחות שלכם, תוכלו לרענן את שורות המטופלים שלכם במרפאה.

2. פרסום ממוקד: אם החלטתם לצאת עם מסע פרסום של מרפאת שיניים, מערכת הפרסום של פייסבוק תספק לכם כלים שמאפשרים לעשות זאת ביעילות תוך השגת תוצאות מטביות. מערכת הפרסום של פייסבוק אחת המתקדמות באינטרנט. ניתן למקד את המודעה שלכם לקהל יעד ממוקד מאוד. פילוח קהל יעד לפי גיל, מצב משפחתי, תחומי עניין, רמת השכלה, עיסוק, גיל ילדים ועוד הוא רק חלק קטן מתוך אפשרויות הפילוח שמערכת פייסבוק מציעה למפרסמים.

פרסום רופא שיניים בפייסבוק

3. הגברת טראפיק לאתר: יש לכם אתר אינטרנט ואתם מעוניינים להגדיר את הטראפיק אליו? ניהול נכון של דף פייסבוק עסקי יכול להגדיל את כמות הכניסות לאתר שלכם בעשרות, ואף במאות אחוזים.

4. ניתוח מתחרים: פייסבוק לא מאפשרת לנתח את המתחרים שלכם ברמה יסודית. אך ניתן ללמוד על המתחרים שלכם בתחום מתוך תובנות שפייסבוק מציגה לנו. אחד הדברים היותר שימושיים למרפאות השיניים ורופאי השיניים בפייסבוק, הוא להשוות את ביצועי הדף שלכם עם דף המתחרים שלכם, ולנסות להתעלות מעליהם באמצעות שכתוב פוסטים ברמה גבוהה יותר, השגת לייקים מאנשים שהתעניינו בעסק שלהם ועוד.

5. קידום באינטרנט: גם אם אין לכם אתר אינטרנט, דף פייסבוק עסקי לרופא שיניים או למרפאת שיניים שלכם יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל. ולעיתים בין התוצאות הראשונות.

6. אתר אינטרנט: גם אם השקעתם בעמוד פייסבוק שלכם בעיצוב ובהזנת תוכן, עדיין דף פייסבוק לא יכול להחליף אתר אינטרנט המספק ערך רב יותר עבור הגולש שנכנס אליו. יחד עם זאת, דף פייסבוק אשר עוצב בצורה מקצועית, הושקעה בו מחשבה והוא מפרסם פוסטים בעלי ערך ועניין לגולשים, יכול להוות חלופה מספקת לאתר אינטרנט של מרפאת שיניים. למרות התועלות הרבות של פייסבוק, רצוי ואף מומלץ להשקיע בהקמת אתר אינטרנט ועמוד פייסבוק, להשגת תוצאות מרביות.

7. עלות פרסום נמוכה: עלויות הפרסום של פייסבוק נמוכות יחסית לערוצי פרסום אחרים כדוגמה, פרסום ממומן בגוגל אדוורדס. להלן תוצאות הפרסום של פוסט אשר השיג מעל 2500 צפיות, מעל 60 לייקים ו- 68 תגובות ושיתופים בעלות של 18 שקלים בלבד!!

12 סיבות לפרסום בפייסבוק

8. איסוף לידים בשיטת הפול (PULL): לידים (פניות) של לקוחות פוטנציאלים הם דבר חשוב לכל עסק. ליד מספק לנו מידע יקר ערך אודות המשתמש שהתעניין בשירותים שלנו. מערכת הפרסום של פייסבוק מציגה את המודעות שלנו בשיטת הפול, כלומר "דחיפה" של המודעה ללקוח העונה לדרישות הפילוח שהגדרנו. כך, אנו מגיעים לאנשים שיכולים להיות מעוניינים בשירותי העסק על סמך המאפיינים שלהם.

9. התאמה לניידים: כידוע יותר ויותר משתמשים עוברים לשימוש בטלפונים הניידים שלהם. אין צורך לבנות מערכת מותאמת מובייל למשתמשים אלה. פייסבוק כבר דאגה לכך והיא מציגה תוכן מותאם לכל המכשירים הסלולאריים.

10. מקום מצוין להפצת תוכן: אם אתה אוהב לכתוב מאמרים אינפורמטיביים לקהל הרחב, והינך מעוניין לשתף בכך כמה שיותר אנשים, פייסבוק הוא מקום מעולה לצורך כך. תמורת מחיר סמלי תוכל להגיע עם המאמר שלך לעשרות אלפי צפיות, וכמובן תוכל לקשר את האתר שלך לתוכן המופץ ולהגדיל את הטראפיק לאתר.

11. רימרקטינג: אחד הדברים המשמעותיים שמציעה פייסבוק לעסק הוא פרסום באמצעות הרימרקטינג. מה זה רימרקטינג? ההסבר הפשוט הוא הצגת מודעות לאנשים שביקרו באתר שלכם. אנשים שהתעניינו בעבר בשירות שאתם מציעים בעלי פוטנציאל המרה ללקוח משלם גבוה יותר. פרסום בשיטת הרימרקטינג יכול להגדיל את החשיפה למודעות ולפוסטים שלכם במאות אחוזים.

12. קישורים להנעה לפעולה (Action Links): כשמם כן הם. מדובר בקישורים המניעים לפעולה את הגולש ומהווים כלי שיווקי חשוב. למעשה, מדובר באחת הפונקציות החשובות ביותר שמציעה פייסבוק עבור העסקים. קישורים בהתאמה אלה אחראים על ההנעה לפעולה המרכזית של הגולשים. באמצעות קישורים להנעה לפעולה כמו Like, Share, Comment ניתן לקבל פידבק מיידי ובאמצעותו גם לקטלג ולהבין את העדפות של קהל היעד אל המוצר או השירות שבחרתם לשווק.

לסיכום, פייסבוק הינה רשת חברתית עם המון תועלות. ניהול נכון ופרסום חכם ברשת חברתית זו יכולים לעשות פלאים לעסק שלכם. אז, אם עדיין אין לך דף עסקי, ההמלצה שלי, לא לחכות עם זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

CALL