מדריך לפרסום רופאי שיניים ב Google AdWords

מדריך לפרסום רופאי שיניים באדוורדס

מדריך לפרסום רופאי שיניים ב Google AdWords

פרסום ממומן או פרסום בגוגל אדוורדס (AdWords) הינה אחת השיטות הנפוצות לפרסום רופאי שיניים באינטרנט. במדריך זה אסביר שלב שלב כיצד ליצור מודעה בגוגל אדוורדס כדי שתוכלו לפרסם שירותים של מרפאת השיניים שלכם. לאחר שתקראו את המדריך תוכלו לדעת ליצור מודעה מהסוג הזה:

פרסום לרופאי שיניים
דוגמה למודעת AdWords

אז מה במדריך?

  • איך לפתוח חשבון גוגל?
  • איך להיכנס לגוגל אדוורדס (Google AdWords)?
  • הקמפיין הראשון שלי
  • איך לכתוב מודעה?
  • הגדרת אמצעי תשלום

בואו נתחיל…

פתיחת חשבון בגוגל

כדי להיכנס לחשבון אדוורדס, עליך להיות מחובר לחשבון הג’מייל שלך. במידה ועדיין אין לך חשבון בגוגל, כדאי לפתוח מכיוון שישנם הרבה כלים שימושיים לקידום האתר המסופקים על ידי גוגל ובחינם (מהפופולריים הינם גוגל אנליטיקס וSearch Console ). ברגע שאתה מחובר לחשבון הג’מייל שלך תוכל להקליד גוגל אדוורדס במנוע חיפוש גוגל ותקבל מספר תוצאות. בחר בתוצאה הראשונה. בעמוד שיפתח, בחר באופציה “היכנס” המופיעה בצד שמאל עליון בדף. תועבר לדף הבא:

פרסום רופא שיניים באינטרנט

וודא כי כתובת המייל הרשומה הינה שלך וכתוב את כתובת האתר שלך (או דף נחיתה). לאחר מכן סמן אחת האפשרויות המוצגות בפניך. במידה ואתה “טירון” בפרסום ממומן הייתי ממליצה לך לבחור באופציה הראשונה (לקבל טיפים בהתאמה אישית). ולחץ על המשך.

הקמפיין הראשון שלי

לאחר מספר שניות תועבר לדף בו תצטרך להגדיר את התקציב היומי שלך (אותו תוכל לשנות בכל עת, גם כאשר המודעות שלך יהיו פעילות), להגדיר קהל היעד שלך (מבחינת אזור גיאוגרפי, רשתות, ביטויים), לבחור באופציית הצעת מחיר עבור הקמפיין שלך (הצעת מחיר אוטומטית או ידנית. למתחילים כדאי לבחור בהצעת מחיר אוטומטית), והתחל לכתוב את המודעה הראשונה שלך. גם בכתיבת המודעה הראשונה, גוגל מסייע לך להבין כיצד עושים זאת ואף מציגה דוגמה למודעה מוכנה בצד שמאל של התיבות הריקות.

מדריך לפרסום רופאי שיניים באדוורדס

לאחר הגדרת אפשרויות ויצירת מודעה ממומנת ראשונה שלך לחץ על שמור והמשך. את כל האפשרויות יהיה ניתן לשנות בהמשך, גם את המודעה. חשוב לדעת, כי ברגע שאתה משנה את תוכן המודעה, כל הסטטיסטיקה של המודעה הקודמת מתאפסת, לכן כדאי לשכפל את המודעה הקיימת ולהוסיף בה את השינויים הנדרשים. ההמלצה היא לא למחוק את המודעות כלל, אלה להשהות אותן לצרכי השוואת ביצועים בהמשך.

טיפים לכתיבת מודעות ממומנות

המטרה שלך היא ליצור מודעה מושכת ועניינית, כזו שתגרום לגולשים ללחוץ עליה ולהיכנס לעמוד נחיתה רצוי. אתה משלם על כל קליק, לכן חשוב לכוון את המודעות שלך עבור קהל יעד רלבנטי. לפני שמעלים את המודעה לאוויר, כדאי לעשות מחקר מילות מפתח ולשלב ביטויים אטרקטיביים לתחום שלך. קלות ראש בפרסום ממומן לרופאי שיניים עלולה לעלות לך ביוקר. רצוי לפנות למקדם מקצועי שיבצע עבורך מחקר מילות מפתח מכיוון שזהו ה”בשר” של המודעות. העלות למילת מפתח יכולה להיות גבוהה מאוד. להלן טבלת מחירים של מילות מפתח בתחום רפואת שיניים:

פרסום רופא שיניים באדוורדס

כפי שניתן לראות המחירים אינם זולים והעלות לקליק יכולה להיות מעל 35 שקלים! לכן חשוב חשוב להקפיד על בחירת מילות מפתח “איכותיות”. בחירת מילות מפתח לקמפיין הממומן לפרסום רופא שיניים או מרפאת שיניים הוא מהלך קריטי להצלחת המודעות, וחשוב לברור אותן בקפידה רבה ולהתחשב בהווליום של המילה, רמת התחרותיות, הרלבנטיות לתחום, העונתיות ועוד.

מקדם אתרים מקצועי עם ידע בתחום ידע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. טיפ קטן נוסף, השאירו את העבודה למקצוען בתחום ותוכלו לחסוך אלפי שקלים. בנוסף בעת ניסוח המודעה כדאי לשלב את הביטוי המרכזי אותו תרצו לקדם במודעה, להשתמש בקריאה לפעולה (התקשרו, כנסו, חייגו וכיו”ב) ועוד. גוגל מגדירה כללים ברורים עליהם כדאי לקרוא לגבי ניסוח המודעות במדיניות פרסום של AdWords, במידה ואתם עוברים על הכללים הללו אתם עשויים להיענש בכנס כספי, אי פרסום המודעה או חסימת חשבון גוגל אדוורדס בכלל.

הגדרת אמצעי תשלום

לאחר יצירת המודעה תועברו לדף בו תצטרכו למלא את פרטי אמצעי התשלום.

מדריך לפרסום רופאי שיניים באדוורדס

אחרי מילוי כל הפרטים ואישור מהמערכת על תקינותם, המודעה שלכם תעלה לאוויר.

במדריך זה הסברתי כיצד ליצור מודעה ממומנת פשוטה לפרסום מרפאת שיניים. במידה ואין לך תקציב להשכיר את שירותיו של מקדם מקצועי או מנהל קמפיינים מנוסה, תוכל לבנות מודעת פרסום פשוטה זו בעצמך בעזרת המדריך שכתבתי. פרסום באדוורדס הוא עולם ומלואו. יצירת מודעת פרסום אחת לא תספיק על מנת לקבל תוצאות רצויות. חשוב לבנות מערכת קמפיינים שלמה, למדוד את התוצאות, ליצור מודעות מתאימות לסוג הפרסום (ישנן מודעות תמונה, התקשרות, דינאמית). ובמידה ויש לך אתר אינטרנט פעיל תקופה מה, אולי כדאי להקים קמפיין רימרקטינג לאתר המרפאה שלך ולפנות לאנשים שכבר ביקרו באתר מרפאת השיניים שלך. לרוב מודעות מהסוג הזה בעלות אחוזי המרה גבוהים יותר וROI-  (החזר השקעה – Return on Investment) גבוה יותר.

להקמת קמפיין אדוורדס מקצועי כדאי לעשות מחקר מילות מפתח יסודי וכדאי לקשר חשבון אדוורדס לגוגל אנליטיקס על מנת לקבל תובנות נוספות על הקמפיין ולמטב את המודעות כדי לקבל יחסי המרה גבוהים יותר ובמחיר מינימלי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Call Now ButtonCALL