שיווק רופאי שיניים בפייסבוק

פרסום רופא שיניים בפייסבוק

שיווק רופאי שיניים בפייסבוק

ממשק מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשר לפרסם מודעות עבור קהלי יעד ספציפיים. המפרסם היום יכול לפלח את קהל היעד שלו לפי נתונים דמוגרפיים ברורים, ולהציג את המודעה בפני לקוחות פוטנציאלים שנמצאים באזור גיאוגרפי מסוים ומחפשים באותו הרגע רופא שיניים. פייסבוק זוהי רשת חברתית ענקית המאפשרת לרופאי שיניים להגיע לקהלים מוגדרים מראש.

שיווק רופאי שיניים בפייסבוק

איך עובד הפרסום בפייסבוק?

פייסבוק מציעה שני סוגי פרסום: פרסום ממומן (Ad campaigns) ובוסט של פוסטים(Boosted posts) .

פרסום ממומן: פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר להגיע למטופלים פוטנציאלים באזור המרפאה המחפשים אחר שירותי רופא שיניים. כך למשל, אם המרפאה מציעה טיפולי יישור שיניים, ניתן להגדיר קהל יעד באופן הבא: גברים ונשים מגיל 35 עד 55 שנים, עם רמת השכלה אקדמית, מאזור המרכז, בעלי תחומי התעניינות באסתטיקה ויופי, דוברי עברית, עצמאים ועוד. את הפרסום בפייסבוק ניתן להגביל ליום אחד או לתקופה ארוכה יותר. עליכם להוציא לפחות שלושה שקלים ביום לפרסום המודעה. פרסום ממומן עובד מצוין לשיווק רופאי שיניים בפייסבוק.

בררת מחדל של פייסבוק להציג את המודעה הן ברשת חברתית זו והן באינסטגרם. במידה ואנכם מעוניינים לפרסם באינסטגרם ניתן להסיר את האופציה בזמן הגדרות פרסום של המודעה. דבר נוסף שתוכלו לעשות בפייסבוק הוא לבחור כיצד תרצו להפעיל את הגולש בעת חשיפת המודעה שלכם. האם תרצו שהוא ימלא טופס להשארת פרטים או ילחץ על הלחצן במודעה. אם אתם רוצים לבנות מאגר לקוחות, כדאי ליצור טופס לאיסוף מידע על הגולש אשר יאפשר לכם לתקשר איתו גם מחוץ לכותלי הפייסבוק (לשליחת ניוזלטר, עדכונים או חדשות). הפרטים שתרצו לקבל אודות הגולש יקבעו על ידי המפרסם (טלפון? שם? דוא”ל? עיר מגורים?).

בנוסף פייסבוק מאפשרת למפרסם להגדיר את המחיר עבור כל קליק לפי השיטה האוטומטית או השיטה הידנית. אם אין לכם מספיק ניסיון עם מערכת הפרסום של פייסבוק מומלץ לבחור בתמחור אוטומטי של הבידים.  לאחר מילוי כל הפרטים פייסבוק מעריכה את גודל קהל היעד שלכם ורמת החשיפה של המודעה אליו.

לאחרונה פייסבוק הוציאה פיצ’ר חדש המאפשר לפרסם 2 מודעות דומות ולהשוות את רמת הביצועים ביניהם (A/B Test). לאחר תקופת הפרסום תוכלו להמשיך לפרסם את המודעה עם רמת ביצועים הגבוהים ביותר. כדי להשתמש באופציה זו עליכם להגדיר תקציב של לפחות 1200 שקלים לחודש עבור כל מודעה כזו. ומתחת לסכום הזה פייסבוק לא יאפשר לפרסם את המודעה.

בוסט של פוסטים: פייסבוק מאפשרת לקדם כל פוסט בלחיצת כפתור אחת. זוהי אופציה טובה לפרסם שירות או תוכן עבור מטופלים שכבר קיימים. יש לכם אפשרות לחשוף את הפוסט בפני אנשים שכבר אהבו את עמוד הפייסבוק שלכם ואתם מעוניינים להביא לידיעתם את השירות החדש שאתם מציעים. כלי מצוין לחשיפת מוצר או שירות בהשקעת תקציב נמוך. בעבר אופציות פילוח יחידות היו לטרג את המודעה רק עבור אוהבי העמוד וחבריהם. כיום כל מנהל מדיה חברתית יכול גם להוסיף תחומי עניין ולטרגט לחברי העמוד, חברי העמוד וחבריהם, לקהל יעד שהגדרנו מראש או להגדיר קהל חדש. היום ממשק של המערכת נראה כך:

שיווק רופאי שיניים בפייסבוק

כמה תקציב להשקיע בפרסום?

כדי לפרסם בפייסבוק עליכם להשקיע לפחות 3 שקלים ביום. מתחת לסכום זה פייסבוק לא יאפשר לכם לפרסם מודעה. ניתן לקבוע תקציב לפי תקופה בפייסבוק או תקציב יומי. לכן, אם בחרתם להריץ מודעה ממומנת עבור מרפאת שיניים שלכם במשך 14 יום, עליכם להכניס סכום שעומד לפחות על 21 שקלים. לשיווק יעיל של מרפאת השיניים שלכם רצוי להפעיל מודעה לכשבועיים ימים.

תזמון המודעה

תוכלו להגדיר את התזמון למודעה רק כאשר בוחרים באופציה של תקציב כללי. ברגע שעשיתם זאת, תוכלו לבחור שעות וימים להצגת המודעה בפייסבוק. תכונה זו מתאימה במיוחד עבור עסקים שאינם פעילים בימים מסוימים ואינם יכולים לתת מענה ללקוחות שלהם בשעות מסוימות. לא כל מרפאות השיניים נותנות מענה 24/7 למטופלים שלהם. עבור מרפאות אלה, שמעוניינות לקבל שיחות מהמטופלים הפוטנציאלים שלהם רק בזמן שעות עבודה פעילות, מודעות מתוקצבות כלליות הינו פתרון מעולה לפרסום המרפאה שלהם.

תמונת המודעה

“תמונה שווה אלף מילים” – מכירים את הפתגם? הדבר נכון גם לגבי הפרסום בפייסבוק, בייחוד כאשר מדובר בפרסום ממומן. פייסבוק מלאה במודעות ממומנות ובפוסטים וסטאטוסים של אנשים. אדם ממוצע רואה מאות סטטוסים ביום. איך לעשות כך שהוא ישים לב למודעה שאתם מפרסמים ולא המתחרים שלכם? הסוד טמון בתמונה. גם אם כתבתם תוכן סופר שיווקי, אם התמונה שלכם לא תהיה מספיק בולטת, הגולש פשוט יפספס את הפרסום שלכם. ובמצב גרוע יותר, ישים לב למודעה, אך לא ילחץ עליה מכיוון שהתמונה המופיעה במודעה משעממת כמו עוד עשרות תמונות נוספות בפייסבוק. התמונה הוא העוגן שלכם, המאפשרת להסב את תשומת ליבו של הגולש אל המודעה. השקיעו זמן  לבחירת תמונה מעניינת והיו יצירתיים.

כמה זמן להריץ מודעה?

המודעה שלכם צריכה להעביר מסר שיווקי חד וברור. כדי שרמת ההיזכרות של העסק שלכם תהיה גבוהה, צריך שהלקוח יחשף למודעה שלכם מספר פעמים. מכאן, בממוצע הגולש אמור לראות את המודעה שלכם כ 2-3 פעמים. חשיפת יתר למודעה עלולה ליצור אנטגוניזם לחברה והסיכוי שהגולש יעשה דיסלייק (Dislike) או אנפולוו (Unfollow), ואף גרוע מכך יסמן אותך כספאם, הוא גדול. לכן על מנת לצמצם עד כמה שניתן תגובות שליליות של הגולשים ולהשיג מקסימום תועלת מהפרסום של רופא שיניים בפייסבוק כדאי להריץ את המודעה במשך שבועיים בערך.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Call Now ButtonCALL