מדריך ליצירת חשבון Google Plus לעסק

google plus

מדריך ליצירת חשבון Google Plus לעסק

בדומה לפייסבוק, טוויטר, יוטוב ורשתות חברתיות אחרות, גוגל פלוס הינה דרך מעולה לקדם את העסק שלך. גוגל פלוס מציגה מידע חיוני על העסק כגון אתר אינטרנט, טלפון, מיקום פיזי של העסק, תמונות ועוד במקום בולט בתוצאות החיפוש של גוגל. ואם לא די בכך, Google Plus הינו כלי חינמי לחלוטין (!)

בישראל, פרסום בגוגל פלוס עדיין אינו זוכה לפופולריות גדולה. רוב חברות הקידום יציעו לך לקדם את מרפאת השיניים שלך בפייסבוק ובגוגל אדוורדס (AdWords) בלבד. כאשר לגוגל פלוס יש כל כך הרבה יתרונות שחלק מהם אף גובר על מערכות פרסום שהזכרתי קודם לכן. כאמור, אחד היתרונות הבולטים של הכלי, היא ההופעה של העסק בראש העמוד של תוצאות החיפוש.  נכון שנדרש להשקיע זמן ומחשבות להזנת תוכן שיווקי ותמונות אטרקטיביות של העסק, אך המאמצים שווים כל דקה. כל עסק רוצה שתהיה לו חשיפה מרבית באינטרנט, פרסום מרפאות שיניים בגוגל פלוס הינו צעד חשוב להשגת מטרה זו. על מנת לפתוח גוגל פלוס למרפאת שיניים שלך, קודם נדרש לפתוח חשבון פרטי. ברגע שיש ברשותך גוגל פלוס על שמך, אפשר לגשת ליצירת חשבון גוגל פלוס עסקי. כיצד עושים זאת?באמצעות מדריך ליצירת חשבון גוגל פלוס תוכלו לעשות זאת במספר שלבים פשוטים:

בחר בקטגוריה לעסק שלך

בקר בעמוד צור חשבון גוגל פלוס לעסק, מלא את הפרטים ובחר בקטגוריה לעסק שלך. ישנן קטגוריות “מרפאת שיניים” ו”רופא שיניים” ועליך לבחור קטגוריה אחת בלבד המתאימה ביותר. הקטגוריה מאפשרת ללקוחות להבין המה עוסק העסק שלך.

במידה והמערכת אינה מצליחה לאתר את כתובתו הפיזי של העסק שלך, תופיעה מודעת אזהרה על כך המציעה לך לסמן את המיקום של העסק במפה המוצגת. פשוט לחץ על “קבע מיקום על המפה”, גרור את הסמן על מיקום העסק שלך ושחרר. לאחר מכן לחץ על “בוצע”. זה הכל. פרסום מרפאת שיניים שלך יהיה גם במפת גוגל. כעת תוכל להמשיך בהגדרת פרטים נוספים של העסק שלך.

פרסום מרפאת שיניים בגוגל פלוס

הגדרת אזורי מתן שירות

במידה ואתה מבצע טיפולי שיניים בין כתלי מרפאת השיניים בלבד, עליך להגדיר בעמוד הבא שאינך מספק שירותים למטופלים בבתיהם (או במקום אחר). אם אתה מטפל בפציאנטים שלך גם בבתיהם הפרטיים (שירותי בריאות השן לאוכלוסיה מבוגרת למשל), בחר באילו אזורים אתה מספק שירותים או רשום את המרחק מהעסק שלך לאזורים שאתה מוכן להגיע ולתת שירות.

פרסום מרפאת שיניים בגוגל פלוס

אישור העסק שלך

לאחר מילוי פרטים בטופס הוספת אזור שירות ישאר להשלים שלב אחד בלבד לפני שיפתח בפניך חשבון גוגל פלוס עסקי. בדף הבא יהיה עליך לוודא שכל הפרטים נכונים ולהסכים עם תנאים והגבלות של גוגל. בסיום תהליך הרישום תגיע לדף Google+  עבור העסק שלך. ראוי לצין כי תהליך רישום העסק בגוגל פלוס הינו פשוט ומהיר, יחד עם זאת הוא תורם המון לקידום ושיווק מרפאת שיניים באינטרנט.

מדריך ליצירת חשבון Google Plus לעסק

התחל לעצב Google Plus עסקי שלך

תמונת פרופיל ותמונת קאבר

התחל לעצב גוגל פלוס למרפאת השיניים שלך באמצעות הוספת תמונה אישית (או לוגו המרפאה) ותמונת קאבר (התמונה הגדולה). פרסום מרפאות שיניים מוצלח תלוי בהמון קריטריונים, ביניהם איכות וסוג התמונות שאתה משייך לעסק שלך. כדי לערוך שינויים פשוט לחץ על האזור אותו תרצה לשנות. באפשרותך לעלות תמונות לפרסום מרפאת שיניים מתוך המחשב האישי שלך או מתוך אוסף תמונות של חשבון גוגל פלוס פרטי שלך. לתמונת קאבר משמעות גדולה בקידום מרפאת שיניים באינטרנט, ולכן הקפד לבחור תמונה אטרקטיבית המספרת אודות העסק שלך.

גודל תמונות

כדי שהתמונות שאתה מעלה יראו כמיטבם והגולשים יוכלו להתרשם מהתמונה כולה, כדאי לדעת מה הם הגדלים הנכונים של התמונות להעלאה לפרסום מרפאת שיניים באופן יעיל. תמונת קאבר בגוגל פלוס מוצגת ביחס 16:9. מכיוון שגוגל פלוס משתמשת בתבניות רספונסיביות אשר מגיבות ומתאימות את עצמן אוטומטית לכל סוגי המסכים: למסכי מגע (טאבלטים, סמארטפונים, אייפדים), למחשב ולרזולוציות שונות, גודל התמונה עלול להשתנות בהתאם. הגודל האידיאלי לתמונה שלך יהיה 1080×608 פיקסלים, והגודל המינימלי 480×270 פיקסלים.

מידע עסקי

מידע אודות העסק שלך כגון שעות פעילות, אתר אינטרנט, תיאור העסק, ביקורות, נתוני כניסה לדף, תמונות העסק ועוד תמצא בחלק זה. מתחת לכותרת העסק שלך המופיעה על גבי תמונת קאבר, נמצאת שורת תיוג, המספקת מידע נוסף על הפעילות העסקית שלך. אחרי שתלחץ עליה תגיע לדף “מידע כללי עלי”. בדף זה יוצגו שלוש אפשרויות למילוי פרטי העסק שלך:

  1. מידע עסקי אחר
  2. סיפור
  3. ארכיון האלבומים שלך

מדריך ליצירת חשבון גוגל פלוס

מידע עסקי אחר, זהו חלק החשוב ביותר עבורך בתור בעל עסק לקידום מרפאת שיניים. בתחתית התיבה תמצא אייקון של החנות ולידו “ניהול העסק ” כפי שזה מופיע בתמונה למעלה. אם לוחצים על “ניהול העסק בגוגל פלוס” נוחתים על דף המאפשר להוסיף מידע חיוני אודות העסק שלך כגון שעות עבודה, מספר טלפון, אתר אינטרנט ותמונות העסק. כמו כן, דרך תפריט זה תוכל לשנות את שם העסק בגוגל פלוס ואת הקטגוריה אליה שייכת את העסק שלך בתחילת תהליך רישום העסק בגוגל פלוס. מלבד למידע אותו ניתן לספק ולשנות בדף העסקי שלך, יש לך לשוניות נוספות (דף בית, תמונות, ביקורות, תובנות) הניתנות לשינוי ועיון. לחיצה על הלשונית תחשוף בפניך את המידע המבוקש. למשל, בחירה בלשונית ה”תובנות” מאפשרת לך להתרשם מכמות הצפיות בדף, מהפעולות שבוצעו על ידי הגולשים בדף ועוד.

פרסום מרפאת שיניים במדיה חברתית

התחל להפיץ תוכן ברשת

ברגע שסיימת למלא את כל הפרטים תוכל להתחיל בפרסום מרפאת שיניים בערוץ זה. שיתוף פוסטים, תמונות, קישורים יסייע לך להגיע ליותר מטופלים פוטנציאליים ויתרום לקידום מרפאת שיניים באינטרנט. תוכל להצטרף לקהילות בגוגל פלוס, ליצור מעגלים של אנשים מסוימים או מטופלים ולהפיץ להם תוכן מותאם אישית.

יש לך רעיונות נוספים כיצד לשפר דף גוגל פלוס עסקי? שתף זאת בתגובה שלך.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Call Now ButtonCALL