יצירת סקר לייב לפייסבוק

פרסום סקר לייב לפייסבוק

יצירת סקר לייב לפייסבוק Live Facebook

סקרי לייב מוכרים לרובנו בעיקר מתקופת הבחירות בארה”ב. כאשר מאות סקרים פורסמו מדי יום והציפו את הרשת בסקרים בהם נשאלו הגולשים מי לדעתם יבחר לנשיאות ארה”ב. בהמשך גם חברות גדולות הזרימו סקרי לייב לפייסבוק לאיסוף דעת הקהל על סוג מוצר מסויים או איכות השירות. התגובות לא אחרו לבוא והם קיבלו חשיפה נרחבת לסקרי לייב וכן לייקים ושיתופים. לעיתים הסקרים הפכו להיות ויראליים בן יום.

מהו סקר לייב?

זהו סקר שמציג בד”כ שאלה עם אפשרות לשתי תשובות (אפשרי גם יותר אך לרוב זהו המספר) והגולש עושה את הבחירה באמצעות בחירת רגשון או לייק. יצירת סקר לייב לפייסבוק מסוג זה הנפוץ ביותר. ישנם סקרי וידאו וסקרים עם פעילות אינטרקטיבית אחרת, אך היום זוהי הגרסה הפופולרית. מדובר בסקרים אינטרקטיביים בהם הגולשים מביעים את דעתם בנושא מסוים. התוצאות מתעדכנות באופן אוטומתי בזמן אמת כך שהמשיבים יכולים לראות את תוצאות הסקר.

למי מתאים להריץ סקרים בשידור חי?

כאמור סקרים לייב בפייסבוק נעשו על מנת לאסוף מידע כמותי על מספר המצביעים בעבור מועמד ספציפי לפני הבחירות בארה”ב. מאוחר יותר אנשי השיווק הנוספים היו משתמשים בתוצאות הסקר לשימושים אחרים לקידום הקמפיינים לפני הבחירות. בישראל גם הועלו סקרי לייב על גופים פוליטיים וציבוריים. מאוחר יותר חברות גדולות וקטנות השתמשו בסקרים בשידור חי על מנת לאסוף מידע איכותי על רמת השירות ודברים נוספים אשר יכולים לסייע בשיפור השירות או המוצר. ובכלל להגביר את מעורבותו של הגולש בדף העסקי של החברה.

איך ליצור סקר לייב בפייסבוק?

היום קיימות פלטפורמות שונות ליצירת סקרים בשידור חי לפייסבוק. חלק מהן מאפשרות ליצור סקר לייב דרך מכשירים סלולאריים בלבד, למשל אפליקצית ‘WizFeeds’ הינה פיתוח ישראלי שמאפשרת לכל אחד, בין אם זה דף עסקי או עמוד פייסבוק פרטי, ליצור סקר רגשונים בלייב. באתר www.gouplive.com תוכלו לייצר סקר לייב ממספר אפשרויות המוצעות לגולש כדוגמה סקר הצבעה, סקר חידות, סקר ספירה לאחור וסקרים אינטרקטיביים נחמדים נוספים. יצירת סקר לייב לפייסבוק אפשרית במספר שלבים פשוטים.

יצירת סקר לייב שידור חי בפייסבוק
האתר מציע את יצירת הסקר חינם עד שלב מסוים. אתם תקבלו שעתיים חינם של שידור הסקר בלייב עם מגבלה מסוימת, סקר לייב עד חצי שעה והופעת קישור האתר בסקר שלכם. לאחר שתבחרו בסוג הסקר, במספר לחיצות פשוטות תוכלו לייצר סקר פייסבוק לייב משלכם ללא כל הצורך בהטמעת קודים או מעורבות צד שלישי.

אחרי שתתחברו לחשבון הפייסבוק שלכם תוכלו לבחור כמה אימוג’ים יהיו לכם בסקר, לעלות תמונה או להשתמש בתמונה שמציעה המערכת, לשנות את מיקום הרגשונים, לעצב את תיבת הספירה של התוצאות, לבחור גודל תצוגה של התמונה שלכם ועוד כמה אופציות נחמדות.
אם תרצו לרכוש זמן שידור הסקר, תוכלו לעשות זאת במחירים נמוכים יחסית. החל מ $5 בלבד תקבלו 8 שעות של שידור חי ללא הסימון של האתר שלהם. וב- $20 תרכשו חבילה עסקית הכוללת 47 שעות של זמן אוויר, תוכלו להוסיף וידאו לסקר שלכם, ליצור תזמונים לסקר, להוסיף מוסיקת רקע ולייצר כמה סקרים במקביל.

מהם היתרונות של סקרים בפייסבוק לייב?

סקרי רגשונים מניבים חשיפה נרחבת לצד אלפי לייקים, שיתופים ותגובות למרבית השידורים. שירות זה מגביר בצורה משמעותית את מעורבות הגולש בעמוד פייסבוק של החברה או עמוד פרטי. בעבור מחיר סמלי ביותר ניתן “לשמוע” את דעת הקהל ולבצע את השינויים בהתאם לתוצאות שהושגו בסקר. יצירת סקר לייב לפייסבוק יכולה להיות חינמית או כרוך בתשלום סמלי.

חושב ליצור סקר לייב עבור החברה שלך, העסק שלך או לעצמך? כדאי לפנות למשווק מקצועי שידע להפיק את המרב מהסקר. הינך מוזמן לפנות אלי בכל שאלה 0548-117-134

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Call Now ButtonCALL