בניית אתר אינטרנט למרפאות שיניים

בניית אתר אינטרנט למרפאת שיניים

כיצד לבנות אתר למרפאת שיניים שיתאים לקידום בגוגל?

בעבר כל עסק שכיבד את עצמו פרסם את העסק בדפי זהב. זה היה הסטנדרט. אך זה היה לפני כשני עשורים. היום, התקדמנו לפרסום הדיגיטלי וכל בעל עסק מתחיל יודע כי צריך להקים אתר אינטרנט להגברת המודעות לעסק ולהגדלת המכירות. היום זה לא מספיק שיהיה לנו אתר. הוא צריך להיות בנוי בצורה נכונה, מעוצב אטרקטיבי ולהניע את הגולש לפעולה. אך גם זה לא מספיק. אם נרצה להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלנו בקלות צריך להתאים את האתר למנועי החיפוש.

בניית אתר למרפאת שיניים

מנוע חיפוש גוגל הפך לאחד המקורות העשירים למידע ולאחד הכלים השימושיים בחיי היומיום שלנו. רוב האנשים רואים בגוגל מנוע חיפוש פשוט, אך מאחורי הקלעים, גוגל כולל מיליונים אלגוריטמים מורכבים המשפיעים על דירוגי האתר. העמוד הראשון בגוגל הוא לא עמוד אקראי המציג תוצאות חיפוש של רשימת אתרים. הוא מציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור אותו גולש המבוססות על מילות מפתח ואתרים ממוטבים לפי כללי גוגל. מה שזה אומר, שאם יש לך אתר אינטרנט, או אתה שוקל להקים אחד, ותרצה לקבל יותר טראפיק אליו, תצטרך להתאים אותו לדרישות ולחוקיות של גוגל. בניית אתר אינטרנט למרפאת שיניים בצורה נכונה תתרום להופעתו במיקומים גבוהים יותר ולחשיפת העסק בפני לקוחות פוטנציאליים רלבנטיים.

איך גוגל מאנדקס אתר אינטרנט?

כאשר מקימים אתר אינטרנט למרפאת שיניים או לרופא שיניים, זה לא מספיק לשלב בתוכו תוכן עם מילות מפתח. ראשית כל, צפיפות מילות מפתח באתר צריכה להיות בגדר המומלץ ע”י גוגל (בין 2% ל 5%). דחיסת ביטויים בצפיפות גבוהה מדי עלולה להזיק לאתר שלך והוא עלול לא להיסרק במנוע חיפוש בכלל. עדיף להטיל את המשימה לבניית אתר למרפאת שיניים בידי מקדם אתרים מקצועי ולא לקחת סיכון לקבלת עונש מגוגל. לפי רמת הצפיפת של מילות מפתח, גוגל מקשר את האתר לנושא מסוים, ובמידה והוא רלבנטי לגולש העורך חיפוש במנוע חיפוש, הוא מציג את האתר בתוצאות. לדוגמה, אם אתה בתור רופא שיניים רוצה לקדם שירותי השתלות שיניים במרפאה, ודאי תעלה מאמרים המתמקדים בנושא השתלות שיניים. כל מאמר צריך להיות ייחודי ולהתמקד במילת מפתח ראשית אחת בלבד. חשוב לא לחזור יותר מדי פעמים על אותו ביטוי ולהשתמש בביטויים דומים או קרובים לביטוי המקור. העלאת מאמרים מקצועיים לאתר של רופא שיניים הינו אחד הגורמים המשמעותיים היום התורמים לקידום אורגני של רופאי שיניים באינטרנט.

מלבד לצפיפות מילות מפתח, ישנם כ- 200 פרמטרים נוספים המשפיעים על אנדוקס ודירוג האתר בגוגל ביניהם ותק האתר, אורך דומיין רשום, איכות קישורים נכנסים, הופעת מילת מפתח בכותרת ראשית, מהירות טעינת האתר ועוד. חשוב ביותר לדעת כיצד לבנות אתר אינטרנט טוב לרופא שיניים כדי שיתאים לחוקיות של גוגל וכדי שיסרק במנוע חיפוש. אתר אינטרנט שלא נסרק, לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, מה שאומר שאתה לא שם, והלקוחות הפוטנציאליים לא ימצאו אותך באינטרנט. בעידן הדיגיטלי כאשר מיליוני אנשים נכנסים לאינטרנט, לא להופיע שם עלול להיות קטסטרופלי עבור העסק שלך.

אופטימיזצית אתר (מיטוב) למנועי חיפוש

כל בעל עסק שואף להשיג ROI כמה שיותר גבוה. אתר ממוטב נטען טוב יותר וידידותי יותר לגולש. אתר אינטרנט טוב הוא אתר שכולל תוכן עבור קהל יעד מסוים, אליו הוא פונה ברשת. הרלבנטיות של האתר ללקוח מעלה את הסיכוי להשארת פרטי הלקוח ואיסוף יותר לידים (פניות). כלומר אתר ממוטב טוב הוא אתר המגדיל את רווחיות העסק שלך. אופטימיזציה של אתרים צריכה להתבצע בצורה עקבית וכל פעם כשגוגל יוצא עם אלגוריטם חדש, חשוב לבצע את השינויים הנדרשים באתר לפי הצורך לקבלת תוצאות המרה גבוהות ולדירוג גבוה יותר במנוע חיפוש גוגל. פעולת מיטוב קריטית לקידום אתר אינטרנט של רופא שיניים או מרפאת שיניים ברשת, ללא טיפול באתר המתחרים שלך עלולים להופיע לפניך בתוצאות החיפוש ולגזור נתח גדול יותר של קהל הלקוחות בשוק. בניית אתר לרופא שיניים באמצעות מערכת נוחה לסריקת גוגל ישפר את הסיכויים של האתר להופיע גבוה יותר. היום, וורדפרס (WordPress) הינה אחת המערכות האיכותיות והפופולריות לבנית אתר אינטרנט לעסקים.

תגי ALT

תג ALT הינו תג המסביר לקורא דף (Page Reader) במה התמונה עוסקת. זהו למעשה ההסבר המופיע במקום התמונה אשר אינה נטענת כהלכה או כאשר הגולש אינו רואה טוב ומשתמש בקורא הדף. בהיעדר תג אלט הקורה אינו יכול לדעת במה התמונה עוסקת. הוספת תג ALT היא פונקציה טכנית בלבד וקלה לביצוע, בייחוד באתרי וורדפרס. אם בכל אופן לא מצליחים לבדוק לאילו מבין התמונות חסר תג אלט ניתן להשתמש בכלים אינטרנטיים כגון seositecheckup, seochat ועוד. כדאי לא לזלזל בהוספת אלט תג לתמונות שלכם אם אתם רוצים לקדם אתר ברשת, לרבות אתרי מרפאת שיניים.

העלאת סרטון לאתר

כולנו יודעים כי חשוב להעלות תכנים איכותיים לאתר תוך כדי שילוב מילות מפתח מדויקות. בנוסף לחומרים כתובים, מומלץ מאוד להעלות סרטונים המדברים על השימוש במוצרי החברה, המציגים את שירותי החברה, המספרים אודות העסק או מעבירים מסר שיווקי כלשהו לצופה. סרטונים באתר משפיעים בצורה עקיפה על הדירוג של האתר שלכם בגוגל. אחד מהפרמטרים של גוגל לזהות אתר “איכותי” הינו זמן שהייה של הגולש באתר. סרטונים מאריכים את זמני השהיה באתר מה שמשפיע על דירוגו של האתר במנוע חיפוש. בנוסף סרטונים מעשירים את חווית הגולש באתר. בעולם המריצות של היום הלקוחות רוצים לקבל את כל המידע מהר ובמקום אחד. לכן הרבה יעדיפו לצפות בסרטון קצר מפני קריאת טקסט ארוך. דבר נוסף, סרטונים מאפשרים לנו להעביר תוך שניות מסרים שיווקיים ברורים ללקוחות ובצורה מהנה.

לסיכום, בניית אתרים למרפאות שיניים ולרופאי שיניים הינו צעד חשוב להצלחת העסק. כפי שהבנו, לא ניתן להסתפק בבנית אתר אינטרנט בלבד וחשוב להקפיד לשלב את כל האלמנטים הקידומיים במידה ורוצים להעלות את סיכויינו להופיע בתוצאות החיפוש לפני המתחרים, ולהיחשף ראשוניים בפני הלקוחות הפוטנציאליים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Call Now ButtonCALL