מהם הקריטריונים לבחירת מקדם אתרים למרפאת שיניים?

בחירת מקדם אתרים למרפאת שיניים

מהם הקריטריונים לבחירת מקדם אתרים למרפאת שיניים?

בחירת מקדם אתרים למרפאה שלך היא פונקציה חשובה להצלחת העסק. קידום אתר בצורה מקצועית ואיכותית יכול להניף את מרפאתך למקומות הנכונים, משם תקבל זרימת מטופלים חדשים אותם תוכל להמיר לפציאנטים הפעילים שלך ולהעלות את רווחי המרפאה. אז מה חשוב לדעת לפני בחירת מקדם אתרים למרפאה שלך?

האם הוא בקיא בתחום רפואת השיניים?

לא חסרות חברות לקידום אתרים בשוק, חלקן יותר טובות וחלקן פחות. כמות החברות לקידום אתרים בשוק היא כה גדולה עד שהמצב עלול ליצור בלבול בעת בחירת מקדם אתרים לעסק שלך. חשוב לצין כי לא כל חברה תתאים לפרסום רופאים באינטרנט. ישנן חברות שלא מתמצאות בתחום רפואת השיניים ועוסקות בקידום כללי. על מנת לקבל פרסום יעיל של רופאי השיניים חשוב להבין את התחום וזאת כדי לפנות לקהל יעד פוטנציאלי באותה שפה ולדבר מתוך רגש. הלקוח מחפש טיפול שיניים מתוך צורך וכאשר המקדם פונה אל הקהל מתוך הבנה והזדהות למצבו של הלקוח, המסר השיווקי נקלט טוב יותר ופרסום רופאי שיניים ברשת יעיל יותר. נוסף לכך, כאשר איש מקצוע מכיר את הטרמינולוגיה של רפואת השיניים קל יותר ונוח לתקשר איתו.

כמה “כימיה” יש ביניכם?

נכון שבשורה התחתונה מודדים את טיבו של מקדם אתרים לפי מבחן התוצאות, אך “הכימיה” בין נותן השירות ללקוח חשובה למערכת יחסית ספק-לקוח של הטווח הארוך. תמיד נחמד יותר לעבוד מול בן אדם אמפטי וקשוב מאשר לעבוד עם מקדם אתרים קר רוח. פרסום רופאים באינטרנט הינו תהליך ארוך טווח וכימיה טובה בין שני הצדדים רק תנעים את התהליך. כבר בפגישה הראשונה ניתן להתרשם מהבן אדם ולהבין את “תכולתו”.

מהי רמת זמינותו של מקדם האתרים?

חשוב חשוב חשוב שמקדם אתרים יהיה זמין לא רק בהתכתבות במיילים, אלה גם בטלפון והעיקר שרמת היענותו לשיחות הנכנסות תהיה גבוהה. רופא שיניים או מנהל המרפאה צריכים לדעת שיש מישהו בצד השני, וכי בעת התעוררות השאלה, גם אם היא מינורית בחשיבותה, תמיד יש מישהו בצד השני שידע לתת שירות. פרסום רופאי שיניים באינטרנט כולל קשת רחבה של פעולות ביניהן בניה וניהול אתרי אינטרנט, בנית דפי נחיתה, הקמת קמפיינים ממומנים בגוגל אדוורדס, ניהול מדיה חברתית ועוד. עדכון תוכן או תיקון שגיאות כתיב דורשים מענה מידי.

ניסיון בקידום אתרים

אחד הדברים החשובים להצלחת הקידום של מרפאת השיניים הינו הניסיון בעבודות קידום. קידום אתרים במשך מספר שנים מאפשר לצבור ידע הכרחי בתחום, וכידוע ידע הוא יתרון תחרותי מובהק. מקדם מנוסה ידע לנצל את הבמה על הצד הטוב ביותר וליישם את הפעילות הפרסומית שלו בצורה חכמה. כמו בכל דבר, יותר מדי ידע יכול גם להזיק לפרסום רופא שיניים. רצוי שמקדם אתרים לא יהיה overqualified וללא שחיקה מקצועית. כדי להצליח בפרסום ושיווק של רופאי שיניים, מקדם אתרים צריך לאהוב את התחום ולנשום אותו. גם ההיפך הוא הנכון. מעט מדי של ניסיון מקצועי לא יניב פירות רצויים בתהליכי הפרסום של רופאי השיניים.

מהם השירותים המוצעים על ידי מקדם אתרים?

לפני שמתחילים לעבוד עם מקדם עצמאי או עם חברה לקידום אתרים, כדאי לבדוק מהם השירותים שהם מציעים. אם אתה כבעל עסק מחפש איש מקצוע שיבנה לך אתר אינטרנט ויקדם אותו, שירותי קידום בלבד לא יספיקו לך ותצטרך לחפש בונה אתרים מלבד לחברת קידום. ברוב המקרים נוח מאוד לעבוד עם נותן שירות שמציע את כל מעטפת השירות. זה חוסך זמן רב ולרוב ניתן גם לקבל מחיר אטרקטיבי יותר עבור שירותי פרסום רופאי שיניים באינטרנט.

מהן השאלות שכדאי לשאול אצל מקדם אתרים?

  • איזה שירותים הוא מציע?
  • מהו תחום ההתמחות שלו?
  • כיצד הוא רואה את חזון העסק שלך?
  • מהי האסטרטגיה לפיה יפעל להשגת הצלחה?
  • מהם הכלים שעומדים לרשותו לצורך השגת תוצאות?
  • מהן דוגמאות לעבודה שלו?

חשוב היטב על אילו שאלות הייתה רוצה לקבל תשובות ופעל לפי צרכי העסק.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Call Now ButtonCALL