כלי מנהלי אתרים באנר

מדריך 360° לכלי מנהלי אתרים (Google Search Console)

מדריך 360° לכלי מנהלי אתרים החלטתי לכתוב מדריך מקיף לכלי מנהלי אתרים כיוון שלא מצאתי באינטרנט מדריך המקיף את כל הנושאים. במדריך זה אני עוברת על כל סעיפיו של הכלי ומסבירה את השימושים של כל אחד. לעניות דעתי, רבים יכולים להיעזר בו על מנת לשפר את קידום האתר שלהם: בעלי אתרים, מקדמים (חדשים בתחום או ותיקים), משווקים, מפרסמים וכל אנשי התעשייה. הושקעו הרבה מאמצים על מנת להקיף את כל הנושאים ולכתוב את המדריך בצורה כזו שתהיה מובנת ושימושית לכל אחד. אז מקווה מאוד שתהנו :) מה זה כלי מנהלי אתרים (וואב מאסטר ט [...]

Read More
קידום אתר אינטרנט של מרפאת שיניים

קידום אתר אינטרנט של מרפאת שיניים

טיפים לקידום אתרי אינטרנט למרפאות שיניים המציאות היום שכמעט אצל כל בית עסק יש אתר אינטרנט, לרבות רופאי שיניים. קידום אתר אינטרנט משמעו חשיפה בפני קהלי יעד רלוונטיים והגברת מודעות על מרפאת השיניים שלך. הרי אם לא תפרסם את עצמך באינטרנט, אף אחד (חוץ מחברים וקרובי משפחה שלך) לא ידע שאתה קיים. רוצה להיחשף בפני לקוחות פוטנציאלים? אתה חייב להופיע באינטרנט. ואם אתה לא שם, אתה פשוט לא קיים. קידום אתר אינטרנט של מרפאת השיניים יכול להתבצע בשני אופנים: קידום אורגני וקידום ממומן. במאמר זה נסקור מהו הקידום הא [...]

Read More
פרסום סקר לייב לפייסבוק

יצירת סקר לייב לפייסבוק

יצירת סקר לייב לפייסבוק Live Facebook סקרי לייב מוכרים לרובנו בעיקר מתקופת הבחירות בארה"ב. כאשר מאות סקרים פורסמו מדי יום והציפו את הרשת בסקרים בהם נשאלו הגולשים מי לדעתם יבחר לנשיאות ארה"ב. בהמשך גם חברות גדולות הזרימו סקרי לייב לפייסבוק לאיסוף דעת הקהל על סוג מוצר מסויים או איכות השירות. התגובות לא אחרו לבוא והם קיבלו חשיפה נרחבת לסקרי לייב וכן לייקים ושיתופים. לעיתים הסקרים הפכו להיות ויראליים בן יום. מהו סקר לייב? זהו סקר שמציג בד"כ שאלה עם אפשרות לשתי תשובות (אפשרי גם יותר אך לרוב זהו המספר [...]

Read More
בניית אתר אינטרנט למרפאת שיניים

בניית אתר למרפאת שיניים

בניית אתר אינטרנט למרפאת שיניים יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את הצורך באתר לעסק שלהם. אתר אינטרנט הוא נכס לכל דבר. נכון שלא ניתן למקם בו יוניט או שולחן עם כיסא משרדי, אך הוא מספק לגולש, המטופל הפוטנציאלי שלכם, מידע אודות העסק, אינפורמציה בעלת ערך רב שיכולה להשפיע על החלטתו של הלקוח ודרכי התקשרות עם העסק. אחד היתרונות הבולטים של נכס וירטואלי זה הוא שניתן לכלול בו כמות גדולה של מידע שיכול לענות לצרכיהם של קהלי יעד שונים. לפני הכל... כל אדם רציונלי לפני שמקים עסק עורך תוכנית עסקית המסייעת בהבנת הכד [...]

Read More
פרסום רופא שיניים בפייסבוק

12 סיבות למה כדאי לפרסם מרפאת שיניים בפייסבוק?

12 סיבות למה כדאי לפרסם מרפאת שיניים בפייסבוק? שאלו אצל המטופל שלכם האם יש לו עמוד פייסבוק..סביר להניח שהוא יענה בחיוב. פייסבוק הוא מאגר לקוחות פוטנציאלים עצום עבור מרפאת השיניים שלכם. כל יום נכנסים אליו מיליונים גולשים, ביניהם מסתתרים הפציאנטים שלכם. ומי שלא מפרסם את עצמו בפייסבוק, מסתכן לפספס נתח שוק משמעותי. פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת לפרסם עסקים קטנים וגדולים כאחד והיא מאפשרת לעשות זאת ביעילות מרבית. אז, אם עדיין אין לך דף פייסבוק עסקי, כדאי מאוד ליצור אחד ולתת למפרסם מקצועי לנהל אותו. להלן [...]

Read More
תקציב לפרסום מרפאת שיניים

כמה כדאי להשקיע בפרסום מרפאת שיניים בגוגל?

כמה כדאי להשקיע בפרסום מרפאת שיניים בגוגל? בעלי עסקים רבים מחליטים לקדם את העסק שלהם בגוגל וכאשר הם נפגשים עם מקדם, הם לא יודעים בדיוק מהו התקציב המומלץ לקידום העסק באינטרנט ומה זה כולל. כך נוצר מצב, שבעלי עסקים, בעיקר אלו שלא מבינים את חשיבות קידום העסק בגוגל, לא יודעים להעריך את התקציב להשקעה בתהליכי הקידום. כיצד באמת יודעים איזה סכום מומלץ להשקיע בקידום מרפאת השיניים בגוגל והאם קיימים נתונים נוספים אשר יכולים לסייע לכם בקבלת ההחלטה? אילו נכסים דיגיטלים יש לך כרגע? כשאני אומרת "נכס דיגיטלי" אנ [...]

Read More
פרסום רופא שיניים בפייסבוק

שיווק רופאי שיניים בפייסבוק

שיווק רופאי שיניים בפייסבוק ממשק מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשר לפרסם מודעות עבור קהלי יעד ספציפיים. המפרסם היום יכול לפלח את קהל היעד שלו לפי נתונים דמוגרפיים ברורים, ולהציג את המודעה בפני לקוחות פוטנציאלים שנמצאים באזור גיאוגרפי מסוים ומחפשים באותו הרגע רופא שיניים. פייסבוק זוהי רשת חברתית ענקית המאפשרת לרופאי שיניים להגיע לקהלים מוגדרים מראש. איך עובד הפרסום בפייסבוק? פייסבוק מציעה שני סוגי פרסום: פרסום ממומן (Ad campaigns) ובוסט של פוסטים(Boosted posts) . פרסום ממומן: פרסום ממומן בפייסבוק מאפ [...]

Read More

5 טיפים להצלחה בפייסבוק

5 טיפים לפרסום מצליח של רופאי שיניים בפייסבוק  רופאי שיניים רבים לא מנצלים את כל יכולות המדיה החברתית מכיוון שאינם מכירים את דפוסי העבודה עם המדיה או משום שאין להם זמן. אך אף אחת מהסיבות הללו אינה מצדיקה את האי השימוש במדיה החברתית, כלי כל כך עצמתי המאפשר לתקשר ישירות עם המטופלים הפוטנציאלים. במאמר זה אציג לכם 5 דרכים לניהול יעיל של עמוד פייסבוק שלכם וניהול הקמפיינים בפייסבוק תוך השקעת מינימום זמן להשגת מקסימום תועלת. אם תיישמו את השיטות שאפרט בהמשך תוכלו ביתר קלות לבסס את הנוכחות שלכם במדיה החב [...]

Read More
איך לפרסם מרפאת שיניים חדשה

איך לפרסם מרפאת שיניים חדשה?

איך לפרסם מרפאת שיניים חדשה? סיימת סוף סוף את לימודי רפואת השיניים וכעת אתה בדילמה האם לפתוח מרפאת שיניים פרטית או לעבוד כשכיר?! כל אחד ואחת מקבל החלטות לאחר שקבע את השיקולים החשובים לו, ואחרי שדירג אותם לפי סדר החשיבות. לרוב, רופא שיניים יעדיף לעבוד תקופה מסוימת כשכיר במרפאת שיניים של רופא פרטי או בקופת חולים. וזאת על מנת לרכוש את הניסיון היקר ערך והנדרש על מנת להעניק טיפולים ברמה מקצועית ומיומנת. עדיין חלק מהרופאים החדשים בתחום יעדיפו כבר בתחילת הקריירה שלהם לפתוח מרפאת שיניים. אמנם הרבה חוששי [...]

Read More
בניית אתר אינטרנט למרפאת שיניים

בניית אתר אינטרנט למרפאות שיניים

כיצד לבנות אתר למרפאת שיניים שיתאים לקידום בגוגל? בעבר כל עסק שכיבד את עצמו פרסם את העסק בדפי זהב. זה היה הסטנדרט. אך זה היה לפני כשני עשורים. היום, התקדמנו לפרסום הדיגיטלי וכל בעל עסק מתחיל יודע כי צריך להקים אתר אינטרנט להגברת המודעות לעסק ולהגדלת המכירות. היום זה לא מספיק שיהיה לנו אתר. הוא צריך להיות בנוי בצורה נכונה, מעוצב אטרקטיבי ולהניע את הגולש לפעולה. אך גם זה לא מספיק. אם נרצה להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלנו בקלות צריך להתאים את האתר למנועי החיפוש. בניית אתר למרפאת שיניים מנוע חיפוש גו [...]

Read More