פילוח קהל יעד בפייסבוק

איך לפלח נכון קהל יעד בפייסבוק?

איך לפלח נכון קהל יעד בפייסבוק כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות רלבנטים לעסק שלך? פייסבוק היא אחת הפלטפורמות הגדולות והמתקדות לפרסם בה ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. על פי נתוני האתר נקודה, בשנת 2015 כמעט 4.5 מיליון משתמשים היו בעלי חשבון פייסבוק, מתוכם מעל 3 מיליון משתמשים גלשו באתר כל יום. הנתונים אכן מרשימים ומהווים הזדמנות נהדרת לחברות ועסקים לחשוף את מוצריהם/ שירותיהם לגולשים באמצעות האתר פייסבוק. איך להגיע לקהל יעד של העסק שלי? כיצד להפוך את הגולשים בפייסבוק ללקוחות שלכם במינימום השקעה כס [...]

Read More
שיווק מפה לאוזן

שיווק מפה לאוזן כבר לא עובד?

מה זה שיווק מפה לאוזן? שיווק מפה לאוזן, ובאנגלית Word Of Mouth, הינה שיטת שיווק המתבססת על היצר האנושי ועל הצורך בתקשרות. זוהי אחת השיטות הותיקות ששימשו לצרכי השיווק. בעבר, רוב העסקים הצליחו לצמוח ולשגשג במידה ושיטת השיווק מפה לאוזן צלחה להם. כמובן כדי להפוך את השיטה לכמה שיותר יעילה, בעלי עסקים ובייחוד בעלי מקצועות חופשיים כמו רופאי שיניים, עורכי דין, רואי חשבון, היו צריכים להוכיח את עצמם כנותני שירות הכי טובים בשוק ולהגיע לליבם של הלקוחות. בתקווה שהלקוחות הללו ימליצו עליהם לאחרים. כאמור שיווק [...]

Read More

איך להפוך קישורים באקסל להיפרלינקים?

איך להפוך קישורים באקסל להיפרלינקים? אני באופן אישי משתמשת לעיתים קרובות בתכנת אקסל. תוכנת אקסל נוחה מאוד לשימוש לצרכי קידום שונים. למשל, כאשר מקבלים קישור מאתר מסוים וברצונכם לתעד זאת לצרכי מעקב עתידיים, ניתן ליצור קובץ אקסל למטרה זו. התוכנה מאפשרת ליצור עמודות בקלות, לצבוע תיבות (באמצעות פורמולה) עם קישורים פעילים/ שבורים/ תקינים ועוד. כאשר יוצרים קובץ לדחיית קישורים לגוגל (Disavow links) דרך כלי מנהלי אתרים (Google Search Console), שימוש בתוכנת אקסל יכול מאוד לפשט את התהליך ולקצר את זמני העבו [...]

Read More
כלי מנהלי אתרים באנר

מדריך 360° לכלי מנהלי אתרים (Google Search Console)

מדריך 360° לכלי מנהלי אתרים החלטתי לכתוב מדריך מקיף לכלי מנהלי אתרים כיוון שלא מצאתי באינטרנט מדריך המקיף את כל הנושאים. במדריך זה אני עוברת על כל סעיפיו של הכלי ומסבירה את השימושים של כל אחד. לעניות דעתי, רבים יכולים להיעזר בו על מנת לשפר את קידום האתר שלהם: בעלי אתרים, מקדמים (חדשים בתחום או ותיקים), משווקים, מפרסמים וכל אנשי התעשייה. הושקעו הרבה מאמצים על מנת להקיף את כל הנושאים ולכתוב את המדריך בצורה כזו שתהיה מובנת ושימושית לכל אחד. אז מקווה מאוד שתהנו :) מה זה כלי מנהלי אתרים (וואב מאסטר ט [...]

Read More
קידום אתר אינטרנט של מרפאת שיניים

קידום אתר אינטרנט של מרפאת שיניים

טיפים לקידום אתרי אינטרנט למרפאות שיניים המציאות היום שכמעט אצל כל בית עסק יש אתר אינטרנט, לרבות רופאי שיניים. קידום אתר אינטרנט משמעו חשיפה בפני קהלי יעד רלוונטיים והגברת מודעות על מרפאת השיניים שלך. הרי אם לא תפרסם את עצמך באינטרנט, אף אחד (חוץ מחברים וקרובי משפחה שלך) לא ידע שאתה קיים. רוצה להיחשף בפני לקוחות פוטנציאלים? אתה חייב להופיע באינטרנט. ואם אתה לא שם, אתה פשוט לא קיים. קידום אתר אינטרנט של מרפאת השיניים יכול להתבצע בשני אופנים: קידום אורגני וקידום ממומן. במאמר זה נסקור מהו הקידום הא [...]

Read More
פרסום סקר לייב לפייסבוק

יצירת סקר לייב לפייסבוק

יצירת סקר לייב לפייסבוק Live Facebook סקרי לייב מוכרים לרובנו בעיקר מתקופת הבחירות בארה"ב. כאשר מאות סקרים פורסמו מדי יום והציפו את הרשת בסקרים בהם נשאלו הגולשים מי לדעתם יבחר לנשיאות ארה"ב. בהמשך גם חברות גדולות הזרימו סקרי לייב לפייסבוק לאיסוף דעת הקהל על סוג מוצר מסויים או איכות השירות. התגובות לא אחרו לבוא והם קיבלו חשיפה נרחבת לסקרי לייב וכן לייקים ושיתופים. לעיתים הסקרים הפכו להיות ויראליים בן יום. מהו סקר לייב? זהו סקר שמציג בד"כ שאלה עם אפשרות לשתי תשובות (אפשרי גם יותר אך לרוב זהו המספר [...]

Read More
בניית אתר אינטרנט למרפאת שיניים

בניית אתר למרפאת שיניים

בניית אתר אינטרנט למרפאת שיניים יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את הצורך באתר לעסק שלהם. אתר אינטרנט הוא נכס לכל דבר. נכון שלא ניתן למקם בו יוניט או שולחן עם כיסא משרדי, אך הוא מספק לגולש, המטופל הפוטנציאלי שלכם, מידע אודות העסק, אינפורמציה בעלת ערך רב שיכולה להשפיע על החלטתו של הלקוח ודרכי התקשרות עם העסק. אחד היתרונות הבולטים של נכס וירטואלי זה הוא שניתן לכלול בו כמות גדולה של מידע שיכול לענות לצרכיהם של קהלי יעד שונים. לפני הכל... כל אדם רציונלי לפני שמקים עסק עורך תוכנית עסקית המסייעת בהבנת הכד [...]

Read More
פרסום רופא שיניים בפייסבוק

12 סיבות למה כדאי לפרסם מרפאת שיניים בפייסבוק?

12 סיבות למה כדאי לפרסם מרפאת שיניים בפייסבוק? שאלו אצל המטופל שלכם האם יש לו עמוד פייסבוק..סביר להניח שהוא יענה בחיוב. פייסבוק הוא מאגר לקוחות פוטנציאלים עצום עבור מרפאת השיניים שלכם. כל יום נכנסים אליו מיליונים גולשים, ביניהם מסתתרים הפציאנטים שלכם. ומי שלא מפרסם את עצמו בפייסבוק, מסתכן לפספס נתח שוק משמעותי. פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת לפרסם עסקים קטנים וגדולים כאחד והיא מאפשרת לעשות זאת ביעילות מרבית. אז, אם עדיין אין לך דף פייסבוק עסקי, כדאי מאוד ליצור אחד ולתת למפרסם מקצועי לנהל אותו. להלן [...]

Read More
תקציב לפרסום מרפאת שיניים

כמה כדאי להשקיע בפרסום מרפאת שיניים בגוגל?

כמה כדאי להשקיע בפרסום מרפאת שיניים בגוגל? בעלי עסקים רבים מחליטים לקדם את העסק שלהם בגוגל וכאשר הם נפגשים עם מקדם, הם לא יודעים בדיוק מהו התקציב המומלץ לקידום העסק באינטרנט ומה זה כולל. כך נוצר מצב, שבעלי עסקים, בעיקר אלו שלא מבינים את חשיבות קידום העסק בגוגל, לא יודעים להעריך את התקציב להשקעה בתהליכי הקידום. כיצד באמת יודעים איזה סכום מומלץ להשקיע בקידום מרפאת השיניים בגוגל והאם קיימים נתונים נוספים אשר יכולים לסייע לכם בקבלת ההחלטה? אילו נכסים דיגיטלים יש לך כרגע? כשאני אומרת "נכס דיגיטלי" אנ [...]

Read More
פרסום רופא שיניים בפייסבוק

שיווק רופאי שיניים בפייסבוק

שיווק רופאי שיניים בפייסבוק ממשק מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשר לפרסם מודעות עבור קהלי יעד ספציפיים. המפרסם היום יכול לפלח את קהל היעד שלו לפי נתונים דמוגרפיים ברורים, ולהציג את המודעה בפני לקוחות פוטנציאלים שנמצאים באזור גיאוגרפי מסוים ומחפשים באותו הרגע רופא שיניים. פייסבוק זוהי רשת חברתית ענקית המאפשרת לרופאי שיניים להגיע לקהלים מוגדרים מראש. איך עובד הפרסום בפייסבוק? פייסבוק מציעה שני סוגי פרסום: פרסום ממומן (Ad campaigns) ובוסט של פוסטים(Boosted posts) . פרסום ממומן: פרסום ממומן בפייסבוק מאפ [...]

Read More