בניית אתר למרפאת שיניים

בניית אתר אינטרנט למרפאת שיניים

בניית אתר אינטרנט למרפאת שיניים

יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את הצורך באתר לעסק שלהם. אתר אינטרנט הוא נכס לכל דבר. נכון שלא ניתן למקם בו יוניט או שולחן עם כיסא משרדי, אך הוא מספק לגולש, המטופל הפוטנציאלי שלכם, מידע אודות העסק, אינפורמציה בעלת ערך רב שיכולה להשפיע על החלטתו של הלקוח ודרכי התקשרות עם העסק. אחד היתרונות הבולטים של נכס וירטואלי זה הוא שניתן לכלול בו כמות גדולה של מידע שיכול לענות לצרכיהם של קהלי יעד שונים.

לפני הכל…

כל אדם רציונלי לפני שמקים עסק עורך תוכנית עסקית המסייעת בהבנת הכדאיות של העסק, בייחוד כאשר מדובר בהשקעה של מאות אלפי שקלים. נשאלתי ולא פעם אחת על ידי רופאי שיניים שהשקיעו מאות אלפי שקלים להקמת מרפאת השיניים שלהם, אך אינם מבינים מדוע חשוב להקים אתר אינטרנט ?! בניית אתר אינטרנט למרפאת שיניים הוא הכרח. כל עסק שרוצה לתוות את עתידו לעוד שנים ארוכות ולהתבסס בשוק, הקמת אתר אינטרנט פשוט הכרח עבורו. אתר אינטרנט למרפאת שיניים הוא נכס שתורם המון לקידום העסק בהשקעה נמוכה יחסית להוצאות אחרות הקשורות להקמת המרפאה.

למה בכלל להקים אתר אינטרנט?

לצורך ההסבר אשתמש באלגוריה. בואו נשווה אתר אינטרנט לחלון ראווה של חנות. אתר אינטרנט שבנוי היטב ומעוצב בטוב טעם יהיה אטרקטיבי לגולש בדיוק כפי שחלון ראווה אטרקטיבי היה מושך לקוחות אל החנות. ברשת ניתן לראות אתרים משעממים דיו, הבנויים מתבניות שחוזרות על עצמן, ואין פלא שגולשים רבים לא נשארים באתרים אלה יותר מ 10 שניות. אתר אינטרנט הוא נכס שיכול להגדיל את הכנסות החברה במאות אחוזים וכדאי להשקיע בו כבר בתחילת הדרך. למעשה, ברגע שפתחתם מרפאת שיניים חדשה כדאי לחשוב על בניית אתר אינטרנט למרפאת שיניים מותאם לקהל יעד של המרפאה ולצרכי הלקוחות שלה.

קידום אתר אינטרנט

זה לא מספיק להקים אתר אינטרנט. נדרשת עבודת קידום שוטפת אם אתם רוצים שהשירות שלכם ייחשף בפני לקוחות נוספים מלבד לעובדי החברה שלכם. אתר אינטרנט בידיים הנכונות יחשוף את שירותי מרפאת השיניים שלכם בפני קהלי יעד רלוונטיים ויביא למבקרים רבים לאתר. בחלק מהמקרים מדובר במאות אלפי מטופלים פוטנציאלים למרפאה שלכם. פרסום האתר באתרים נכונים, העלאת מאמרים לאתר, התאמת האתר למדיניות גוגל הם רק חלק קטן מתוך עבודת קידום שצריכה להתבצע על בסיס קבוע. כל עבודת קידום היא השקעה שפועלת לטווח הארוך שמשתלמת בסופו של דבר.

כמה עולה לבנות אתר אינטרנט למרפאת שיניים?

מחיר בניית אתרים למרפאות שיניים מושפע ממטרת האתר, תקציב אותו מוכן להשקיע רופא שיניים לבניית אתר אינטרנט, ותק המתכנת, עיצובי האתר, פיתוח פיטצ’רים נוספים לאתר מרפאת שיניים, מספר שפות, כתיבה והזנת תוכן ועוד. ניתן להרים אתר אינטרנט תדמיתי טוב ב- 2,500 שקלים ולהגיע לאתרים מפוארים ומושקעים עיצובית גם לעשרות אלפי שקלים. רוב רופאי השיניים יכולים להסתפק באתרים עד 10,000 שקלים. רופא שיניים שיהיה מעוניין במערכת לקביעת תורים דרך האתר יצטרך לשלם יותר מרופא שיניים שרוצה להקים אתר אינטרנט תדמיתי מתוך תבנית קיימת.

רופא שיניים, אם אתה רוצה להקים אתר אינטרנט למרפאה שלך, אתה מוזמן לפנות אלינו. נשמח לבנות עבורך אתר אינטרנט איכותי, שעונה בדיוק לצרכי העסק שלך. ואם תרצה, נעניק לך שירותי קידום ברמה הגבוהה ביותר.
לפרטים נוספים חייג 0548-117-134 או שלח מייל [email protected]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Call Now ButtonCALL